Begin met je gratis proefperiode

Tips voor een veilig wachtwoord:

  • gebruik minimaal 6 tekens
  • gebruik letters en cijfers
  • gebruik hoofdletters en kleine letters
  • gebruik speciale tekens (zoals @)

Maak kennis met enkele van de 350.000+ klanten die succes genieten dankzij e-mailmarketing van GetResponse

Klanten en partners

Vandaag de dag maken 350.000+ mensen over de hele wereld gebruik van GetResponse.

Als GetResponse een stad zou zijn, zou die even groot zijn als Anchorage in Alaska – maar dan wel een flink stuk warmer. GetResponse zou net zo groot zijn als Honolulu op Hawaï, maar dan zonder de hoeladansers.

Succesverhalen

Als onze klanten echt een doorbraak meemaken, staan ze vaak te popelen om ons te vertellen hoe ze dat hebben gedaan. Laat je inspireren.

Praktijkvoorbeeld

The Residual Entrepreneur

Ik heb eerder al verschillende e-mailmarketingdiensten uitgeprobeerd, maar GetResponse is en blijft wat mij betreft de allerbeste. Sinds ik GetResponse gebruik, worden mijn e-mails 300% vaker geopend. De voordelen zijn overduidelijk: alles wordt automatisch voor me geregeld, dus ik heb er geen omkijken meer naar. De lijst wordt groter, de functies werken allemaal vlekkeloos en alles doet precies wat het hoort te doen. Je stelt het proces één keer in en blijft er vervolgens van profiteren.

Het hoofdargument is en blijft voor mij echter wel de klantenservice. Die staat zijn klanten namelijk graag te woord. Je bent geen nummer voor de klantenservice – ze zijn echt betrokken. Sterker nog, zij zijn pas tevreden als jij dat bent. Als ik een e-mail van de klantenservice ontvang, verschijnt er meteen een glimlach op mijn gezicht :)

300% meer openacties in 60 dagen

Videoreviews

Wij zien niets liever dan een glimlachende klant.
Laat je verrassen door het niet-aflatende enthousiasme van een GetResponse-liefhebber.

Klantervaringen

Deze trendsetters gebruiken innovaties van GetResponse om hun bedrijf te transformeren. En zo hebben ze dat voor elkaar gekregen.

Unesco
  • Noel Boivin

  • UNESCO Bangkok
We hebben voor GetResponse gekozen om onze regionale nieuwsbrief flink aan te passen en hebben geen spijt van onze keuze. De ontwerpinterface is heel logisch en eenvoudig in het gebruik en de e-mails worden op een effectieve manier verzonden. Dankzij GetResponse is e-mails maken en versturen heel eenvoudig geworden en hebben we meer tijd om ons te richten op ons sterke punt: de ontwikkeling van nieuwe content. Bij vragen stonden de medewerkers van de online klantenservice meteen voor ons klaar met deskundige begeleiding, waardoor we snel weer aan het werk konden.
Platinum Success
  • Daniel Hrebenak

  • Platinum Success
Ik gebruik GetResponse Enterprise nu al een aantal jaar en ben ervan overtuigd dat geen enkele tool voor e-mailmarketing beter zijn werk doet dan die van GetResponse. Ik heb het voorrecht gehad de diensten van een aantal leveranciers te testen. GetResponse steekt op allerlei vlakken met kop en schouders boven de concurrentie uit.

Ik beheer de e-mailgegevens voor een aantal toonaangevende webwinkels. Bij een aantal nam het rendement uit e-mails met maar liefst 200% toe. Dat soort resultaten liggen dankzij de tools van GetResponse voor iedere marketeer binnen handbereik, ongeacht je ervaring met dit soort tools.

De ondersteuning die GetResponse biedt, is ongeëvenaard goed. Niet alleen had de klantenservice een antwoord op al mijn technische vragen, ze wisten me ook van alles te vertellen over de branche. Mijn deskundige accountmanager zette alles op alles om ervoor te zorgen dat mijn e-mailmarketing vruchten zou afwerpen. GetResponse maakt zichzelf ook steeds beter door heel goed naar de feedback van klanten te luisteren.

Ik kan iedere e-mailmarketeer GetResponse van harte aanbevelen. Voor beginners is de logische opzet van GetResponse ontzettend fijn. Wie over wat meer technisch inzicht beschikt, komt er al snel achter dat GetResponse 360 veel beter is dan de concurrentie, omdat het bedrijf de lat op het gebied van e-mailmarketing en functionaliteit belachelijk hoog legt.

Ik kan met trots zeggen dat ik klant bij GetResponse ben en wat mij betreft is GetResponse de onovertroffen marktleider van onze branche.
Scania Poland S.A.
  • Katarzyna Kobus • Communication Coordinator

  • Scania Poland S.A.
Ik werk inmiddels een aantal jaar met GetResponse. Hun platform is ontzettend functioneel en je hebt altijd toegang tot de nieuwste innovaties op het gebied van e-mailmarketing. Wat ik het meest op prijs stel, is hun professionaliteit en het 'veilige' gevoel dat ik bij onze samenwerking krijg. Daarnaast verloopt de communicatie met onze accountmanager heel soepel en snel. Hij heeft een goed oog voor detail. Dankzij onze samenwerking hebben we allerlei complexe activiteiten weten op te delen in eenvoudige, aangename taken.
Dave Brody
  • Dave Guindon

  • www.interestarchitect.com
"Ik maak en verkoop sinds 2002 al online softwareproducten. Mijn voornaamste inkomstenbron is e-mailmarketing. Sinds ik op GetResponse ben overgestapt, worden mijn e-mails maar liefst 60% vaker geopend en wordt er 200% vaker doorgeklikt. Ik ben softwareontwikkelaar en weet dus als geen ander hoe een goede interface er uit hoort te zien. Die van GetResponse is helemaal in orde: je kunt er heel eenvoudig e-mails mee maken en versturen. GetResponse biedt daarnaast ongelooflijk goede ondersteuning! Hun klantenservice neemt regelmatig contact met me op, puur om te polsen of alles nog lekker loopt. Ze denken dus echt met je mee. En zo zien we het graag! Als je voor je internetbedrijf dit jaar maar één ding mag doen, kies dan voor de integratie met GetResponse. Je krijgt er zeker geen spijt van!"
Brenda Cleland
  • Brenda Cleland

  • http://findtruesuccess.com
Er is geen beter systeem om het verkeer op je website bij te houden dan dat van GetResponse. Het is namelijk gewoon ontzettend handig dat je binnen het programma e-mails en fraaie nieuwsbrieven kunt maken. De autoresponders zijn heel gemakkelijk te beheren, waardoor je in een handomdraai je hele campagne kunt uitstippelen. Met name het agenda-overzicht vind ik erg nuttig. Bovendien krijg je uitgebreide statistieken over je e-mails, zodat je echt allerlei aspecten van je campagne nauwlettend kunt volgen. GetResponse biedt zelfs formulieren en landingspagina's. Als je als bedrijf onlinemarketingcampagnes voert, kun je wat mij betreft niet zonder GetResponse.
Chris Towland
  • Chris Towland

  • www.ChrisTowland.com
Ik gebruik GetResponse nu ruim 10 jaar en ben nog steeds onder de indruk van de functies, de hoge deliverability en de uitstekende klantenservice.
Ik heb met GetResponse voor mezelf en voor mijn klanten een flink aantal grote, winstgevende mailinglijsten gemaakt.
Mijn bedrijf biedt restaurants ondersteuning bij het opbouwen van grote mailinglijsten met huidige en potentiële klanten. Ik raad ze altijd aan GetResponse te gebruiken omdat ik weet dat dit een betrouwbaar systeem is dat daadwerkelijk resultaten oplevert.
Fernando Augusto
  • Fernando Augusto

  • www.fernando-augusto.com
Ik geniet als webmarketeer in Brazilië enige bekendheid en ben een vermaard MLM-manager.
GetResponse is mijn favoriete systeem om e-mails te versturen en potentiële klanten te volgen.
Het mooiste aan GetResponse vind ik het gebruiksgemak waarmee je nieuwe landingspagina's maakt en e-mailcampagnes aanpast.
Ik gebruik GetResponse als een volwaardig professioneel hulpmiddel en kan het iedereen aanbevelen!
Genecia Alluora
  • Genecia Alluora

  • GeneciaAlluora.com
Dankzij GetResponse kan ik op nieuwe manieren mijn huidige en nieuwe klanten benaderen. De GetResponse-tools zijn heel eenvoudig en praktisch in het gebruik, terwijl ze enorme resultaten opleveren.
Ik hoef me helemaal geen zorgen meer te maken over e-mails die om een of andere reden niet aankomen of gewoonweg verdwijnen. Voordat ik bij GetResponse zat, lag ik 's nachts vaak te piekeren. Kwamen mijn e-mails wel aan? Was er ergens weer een technisch defect? Tegenwoordig maak ik me daar helemaal geen zorgen meer om. Je mag overigens niet verwachten dat GetResponse in één klap dé oplossing is voor allerlei problemen en uitdagingen. Een platform als dat van GetResponse is een soort taal die je je meester moet maken. Dat is dankzij de uitstekende ondersteuning en de kennisbank gelukkig goed te doen.
Marko Huemer
  • Marko Huemer

  • www.united-branding.com
Als onlinemarketingbureau hebben we ons gespecialiseerd in het verhogen van het rendement van onze klanten. 
E-mailmarketing vormt een belangrijke stap van dat proces.

We hebben alle leveranciers uitgeprobeerd en uiteindelijk voor GetResponse gekozen.


En waarom?

1.) De klantenservice is ontzettend snel en deskundig

2.) GetResponse luistert naar de feedback van zijn klanten

3.) De prijs is precies goed


Kortom: geen enkel ander bedrijf biedt zulke gebruiksvriendelijke autoresponders en is zo goed voor zijn klanten. We raden GetResponse dan ook aan iedereen aan die met e-mailmarketing en landingspagina's werkt!
Rogerio Zarattini Chebabi
  • Rogerio Zarattini Chebabi

  • www.canaladuaneiro.com.br
Ik run een advies- en trainingsbedrijf en heb alle e-mailmarketingsystemen in Brazilië uitgeprobeerd. Mijn beste openpercentages waren nogal teleurstellend: 0,1–0,5%. Nu ik bij GetResponse zit, is alles anders. Ik behaal nu een percentage van 10-17%, wat echt ontzettend veel is. Ik heb mijn klantenbestand weten uit te breiden en de omzet is aanzienlijk gestegen. Het platform is heel gebruiksvriendelijk en je behaalt er snel goede resultaten mee.
Ashok Grover
  • Ashok Grover

  • www.skillscape.net
Ik dacht altijd dat e-mailmarketing bij alle aanbieders hetzelfde was. Oude wijn in nieuwe flessen, zeg maar. Maar GetResponse is eigenlijk de enige logische keuze. Voornamelijk dankzij de flexibiliteit die je hebt bij het ontwerpen en aanpassen van sjablonen. Sterker nog, vroeger vroeg ik softwareontwikkelaars vaak om een vast sjabloon. Bij GetResponse bleek dat helemaal niet nodig. Voor mij waren vaste sjablonen waar je geen kant mee op kunt mooi voorbij. Dankzij GetResponse heb ik alle vrijheid – én toegang tot allerlei functies zoals A/B-tests, autoresponders, landingspagina's en een lijstbooster.
Alex Kiziah
  • Alex Kiziah

  • http://thebucketlistlife.com/
GetResponse is mijn favoriete partner voor e-mailmarketing. Ik kan ze iedereen aanbevelen. Ik heb eerst een aantal andere oplossingen in dezelfde prijsklasse geprobeerd, maar geen enkele was zo eenvoudig in het gebruik als GetResponse. En juist die gebruiksvriendelijkheid is de reden dat ik bij GetResponse blijf en het platform aan iedereen aanraad. Zelfs de alternatieven in het hoogste prijssegment kunnen niet opboksen tegen de gebruiksvriendelijkheid en de uitstekende functies van GetResponse.
Angelos Kyritsis
  • Angelos Kyritsis

  • http://www.pcsteps.gr
Voordat ik op GetResponse overstapte, maakte ik ruim twee jaar gebruik van een andere autoresponder. Ik heb geen grammetje spijt van de overstap gehad. GetResponse is bovendien ook nog eens volledig beschikbaar in mijn eigen taal, Grieks. De interface is heel intuïtief te bedienen en de deliverability laat niets te wensen over. Webformulieren en landingspagina's maken is heel eenvoudig, zelfs als je maar weinig technisch inzicht hebt. Ik heb sinds ik op GetResponse ben overgestapt mijn lijst weten uit te breiden met meer dan 1500 abonnees en blijf dan ook nog lang een trouwe klant. Bedankt voor alles.
Bruce Blaustein
  • Bruce Blaustein

  • www.CheapUSland.com
Dankzij GetResponse heb ik mijn bedrijf naar een hoger niveau weten te tillen. Met een bedrijf zoals dat van mij kun je niet zonder uitgebreide en effectief beheerde abonneelijsten. Met GetResponse maak je nieuwsbrieven echt in een handomdraai. Je kunt daarvoor zelf een sjabloon maken of een van de vele professionele GetResponse-sjablonen gebruiken. Zodra ik een nieuwsbrief heb ontworpen, kan ik deze meteen versturen of van een specifiek verzendtijdstip voorzien. Daardoor kan ik de brief ook midden in de nacht versturen terwijl ik lig te slapen. Ik kan zelf instellen of de brief naar mijn hele lijst wordt verstuurd of juist naar een specifieke groep abonnees. Sinds ik met GetResponse werk, valt mijn internetprovider me niet meer lastig met meldingen over ongewoon veel e-mailactiviteiten. Ik sta te popelen om met hun nieuwe landingspagina's aan de slag te gaan. Ze hebben overigens ook een supergoede klantenservice. Bedankt, GetResponse!
Bojan Doroslovac
  • Bojan Doroslovac

  • http://MyOnlineBusinessWealth.com
Ik gebruik GetResponse inmiddels ruim een jaar. Ik heb verschillende andere platforms gebruikt, maar voor mij is en blijft GetResponse het meest efficiënte en gebruiksvriendelijke systeem. Je kunt in een paar minuutjes nieuwe nieuwsbrieven maken die er goed uitzien en professioneel overkomen. Ik denk niet dat er een nog gebruiksvriendelijker systeem op de markt is. De prijs is daarnaast heel reëel – zowel beginners als ervaren gebruikers kunnen zich zeker een abonnement veroorloven.
Bob Lotich
  • Bob Lotich

  • http://christianpf.com
Ik ben nu ruim zes jaar werkzaam in de e-mailmarketing en heb in totaal drie andere grote leveranciers van e-mailmarketingdiensten geprobeerd. Bij die andere leveranciers kreeg ik het telkens weer aan de stok met de klantenservice (eentje was bijvoorbeeld niet eens telefonisch bereikbaar!). Ik heb toen besloten om GetResponse uit te proberen, omdat ik had gehoord dat hun klantenservice met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Ik heb inmiddels zo'n twaalf keer contact met de klantenservice opgenomen en durf wel met zekerheid zeggen dat GetResponse inderdaad over de beste klantenservice op de markt beschikt.
Casey Hicks
  • Casey Hicks

  • SucceedingWithCasey.com
Ik heb sinds ik met online marketing ben begonnen eigenlijk alleen maar gebruikgemaakt van GetResponse. Ik heb nog nooit reden gehad om op een van hun concurrenten over te stappen.

Ik heb een aantal keer vragen en problemen gehad en de klantenservice heeft me altijd razendsnel geholpen.

De tools van GetResponse zijn ontzettend handig en ik kan het platform dan ook aanraden aan iedereen die een mailinglijst wil opbouwen, of je nu pas net met e-mailmarketing begint of al van de hoed en de rand weet.
Cherie King
  • Cherie King

  • www.TheWorkAtHomeAdvocate.com
Ik maak al JAREN gebruik van GetResponse en ben altijd dik tevreden over hun service. Ik heb een aantal andere platforms uitgeprobeerd, maar niet een kan tippen aan de gebruiksvriendelijkheid van GetResponse. En het mooie is dat GetResponse steeds BETER wordt. Ze houden heel erg in de gaten wat wel en wat niet werkt en bieden functies waarmee je nog veel meer voor elkaar krijgt. Zo hebben ze onlangs nieuwe landingspagina's toegevoegd waar ik HEEL GRAAG mee werk! Ze bieden ontzettend veel meerwaarde tegen een scherpe prijs. Ik zeg tegen al mijn zakenpartners dat ik een trouwe GetResponse-klant ben – en blijf!
Cerj Lalonde
  • Cerj Lalonde

  • www.cerjlalonde.com
Ik zit nu bijna twee jaar bij GetResponse. Daarvoor heb ik een aantal andere platforms uitgeprobeerd, zoals Infusionsoft, dat zo log en complex is dat je er een dagtaak aan overhoudt, en AWeber, dat vergeleken met GetResponse nogal saaie en fletse sjablonen heeft. GetResponse is op een aantal vlakken ontzettend prettig. Het is een veelzijdig, gebruiksvriendelijk platform met landingspagina's en nieuwsbrieven die echt in het oog springen. Het geheel, inclusief webformulieren, werkt op een heel intuïtieve wijze, dankzij de talloze functies die GetResponse te bieden heeft. Voor mij zijn de statistieken, de e-mailreeksen met autoresponders en het begeleiden van contactpersonen door het kooptraject heel erg nuttig. Bovendien rekenen ze bijzonder scherpe tarieven. Ik denk dat de beste functie van GetResponse de klantenservice is. Bij problemen krijg je een vriendelijke, professionele en deskundige klantenservicemedewerker aan de lijn die echt de tijd neemt om je probleem op te lossen. En je hoeft niet lang op een oplossing te wachten!
Dean Bielanowski
  • Dean Bielanowski

  • http://www.pcaviator.com.au/store
Voordat ik voor het beheer van onze e-mailmarketing bij GetResponse aanklopte, maakten we gebruik van een systeem dat behoorlijk tijdrovend en rigide was, terwijl we ook nog eens minder reacties van onze klanten kregen dan nu.

Met GetResponse als hoofdplatform voor de klantcommunicatie en onze marketing zijn onze klanten responsiever. Ze hebben meer interesse in ons bedrijf en kopen meer producten van ons. In mijn ervaring werkt de GetResponse-interface veel sneller en handiger dan onze oude systemen. Bovendien kunnen we e-mails van tevoren inplannen, waardoor we het contact met onze klanten zeven dagen per week warm kunnen houden zonder dat we zelf in onze eigen tijd, zoals in het weekend, aan e-mails hoeven te sleutelen.

Sinds we met GetResponse zijn begonnen, zien we een stijgende lijn in de omzet en zijn we veel minder tijd kwijt aan het beheer van onze abonnees. Onze klanten kunnen nu namelijk zelf hun abonnement op onze e-mails beheren, waardoor wij dat niet meer hoeven te doen.

Natuurlijk is geen enkel platform voor e-mailmarketing perfect, maar GetResponse is zeker een van de betrouwbaardere en innovatievere systemen op de markt. Bovendien wordt het platform continu verbeterd en uitgebreid met nieuwe functies.

Dankzij GetResponse houden we onder de streep meer over en zijn we veel minder tijd kwijt aan professionele communicatie via e-mail. Een ander groot voordeel is dat we al die functies ook op mobiele apparaten kunnen gebruiken. Je zit daardoor dus niet meer vastgelijmd aan een computer op kantoor.
Dan Kidd
  • Dan Kidd

  • dankidd.ru
Ik gebruik GetResponse inmiddels een aantal jaar. Ik ben zo tevreden met de service dat ik die actief aan anderen aanraad. Daardoor is GetResponse in Rusland uitgegroeid tot een van de populairste marketingplatform. Maar goed, het gaat uiteindelijk om de details. Wat vind ik nu zo goed aan GetResponse?

1. De kwaliteit. GetResponse werkt gewoon perfect. Alle nieuwsbrieven komen zoals het hoort bij de lezer terecht.
2. De gebruiksvriendelijkheid. Ik heb een hele sloot soortgelijke platforms uitgeprobeerd, maar niet een kan qua gebruiksvriendelijkheid tippen aan GetResponse.
3. De ondersteuning. Daar kan ik heel bondig over zijn: de ondersteuning had niet beter gekund. GetResponse lost niet alleen alle problemen, maar ook vergissingen van mijn kant ontzettend snel op. Engels is niet mijn moedertaal, maar dat vormt voor de klantenservice geen enkele belemmering. Je probleem wordt grondig aangepakt en ze staan iedere keer weer graag voor je klaar.

Dankzij deze drie voordelen is GetResponse voor mij het beste platform. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de omzetstijging die ik aan de samenwerking met GetResponse te danken heb.
Felipe Restrepo Z.
  • Felipe Restrepo Z.

  • ClickSimil Corp. : http://clicksimil.com
Eigenlijk is het heel eenvoudig. Dankzij GetResponse ben ik een veel betere e-mailmarketeer geworden. Ik heb een aantal bekende platforms voor e-mailmarketing uitgeprobeerd, maar GetResponse heeft gewoon veel meer functies. Neem nu A/B-splittests en effectieve segmentatie. Dat zijn zaken waar je als ervaren marketeer gewoon niet zonder kan, maar waar je bij andere platforms een vermogen voor moet betalen. Over de deliverability hoef ik het niet hebben, want die is ronduit fantastisch. Bedankt, jongens!
Greg Jeffries
  • Greg Jeffries

  • http://www.imsource.org
GetResponse is naar mijn mening het effectiefste en gebruiksvriendelijkste systeem voor autoresponders op de markt. Het is een ideaal platform voor nieuwelingen, terwijl het tegelijkertijd allerlei functies bevat voor door de wol geverfde marketeers. Ik gebruik zelf GetResponse en raad het iedereen aan die een mailinglijst wil opbouwen.
Henry Diaz
  • Henry Diaz

  • www.steppingintofreedom.net
Ik heb in totaal drie verschillende aanbieders van autoresponders uitgeprobeerd.

Ik ben niet op zoek gegaan naar een vierde, want de derde sprong er voor mij echt uit: GetResponse! Dus waarom ben ik voor GetResponse gegaan en waarom ben ik nog steeds klant van ze? Omdat de KWALITEIT zo goed is en het platform zo heerlijk soepel werkt. Die andere twee platforms voor autoresponders waren nog wel eens buggy of liepen vast, maar daar heb ik bij GetResponse totaal geen last van gehad.

Werken aan e-mails en campagnes in GetResponse voelt heel robuust en veilig. Het platform ziet er fraai uit en is heel eenvoudig in het gebruik. Dat scheelt heel veel tijd als je een oud bericht opnieuw als sjabloon wilt gebruiken of de resultaten van een campagne wilt bijhouden.

De prijs is behoorlijk scherp, wat fijn is als je pas net met e-mailmarketing aan de slag bent gegaan. De klantenservice staat altijd voor je klaar en er werken bijzonder vriendelijke en deskundige mensen.
Joy Blakeney
  • Joy Blakeney

  • www.makinglifejoyful.com
GetResponse is voor mijn bedrijf echt een goede investering geweest! Ik kan nu mooie landingspagina's en nieuwsbrieven maken waarmee ik mijn bedrijven onder de aandacht van klanten breng. Ik ben namelijk niet alleen lifecoach, maar ook onafhankelijk distributeur voor een directmarketing-bedrijf. De klantenservice is mijn favoriet. Die is niet alleen heel vriendelijk, maar had een antwoord op AL mijn vragen, zodat ik snel weer aan de slag kon. Niemand doet het beter!
Julia Proctor
  • Julia Proctor

  • www.cisinc.us
GetResponse is wat mij betreft het BESTE e-mailprogramma. Er zijn bijna geen onderbrekingen, waardoor ik zo goed als altijd contact met mijn tijdelijke medewerkers kan opnemen als ik op het laatste moment een opdracht binnenkrijg waar ik veel mankracht voor nodig heb. Het ziet er allemaal gelikt uit en is supereenvoudig in het gebruik. Daarom maak ik graag meerdere keren per maand en soms zelfs per week gebruik van hun diensten. De prijs is heel redelijk en de investering zeker waard. Het is een geweldig platform om met onze mensen te communiceren. We hebben nog nooit een klacht over onze e-mails gehad. Sterker nog, meestal ontvang ik antwoord binnen een paar minuten nadat ik met GetResponse een bericht heb verstuurd. Als jullie zo goed blijven doorgaan, blijven wij trouwe klant.
Jeremias Smith
  • Jeremias Smith

  • Smith & Associates Media
Ik heb de afgelopen jaren gretig gebruikgemaakt van GetResponse. Van alle e-mailplatforms die ik heb uitgeprobeerd, is GetResponse zonder twijfel het meest gebruiksvriendelijke. En hun klantenservice is echt ongeëvenaard goed. Die staat altijd voor je klaar, via de chat, e-mail of telefonisch. Ik ga nooit meer bij GetResponse weg!
Kelly Mickiewicz
  • Kelly Mickiewicz

  • http://pregnancyworkouts.net/
Ik heb GetResponse een kans gegeven toen ik op zoek was naar een aanbieder van autoresponders en was meteen overtuigd. Het is niet zo gek dat geen enkel ander platform beter werkt dan GetResponse. Je kunt de dienst zelfs een maand lang gratis uitproberen. De autoresponderfunctie is heel gebruiksvriendelijk en bespaart je erg veel tijd en moeite. Als iemand me vraagt welke diensten ze het best kunnen gebruiken, raad ik altijd GetResponse aan. Als je de omzet wilt verhogen, moet je ze zeker een kans geven.
Leonardo Añez
  • Leonardo Añez

  • http://www.LeonardoAnez.com
Ik maak inmiddels ruim een jaar gebruik van GetResponse en wat mij betreft is het de beste manier om in contact te blijven met potentiële klanten. Het is ontzettend gebruiksvriendelijk!

Met GetResponse kan ik mijn producten en diensten online verkopen en tegelijkertijd een goede band met mijn doelpubliek opbouwen.

De autoresponders van GetResponse zijn de beste op de markt en de kwaliteit van de klantenservice is uitstekend.
Michelle Braun
  • Michelle Braun

  • http://www.superstarcareers.com
Ik heb weinig ervaring met e-mail- en contentmarketing. Daarom heb ik veel vragen. De online ondersteuning (video's, veelgestelde vragen enzovoort) is gelukkig erg nuttig. En als ik de juiste informatie niet meteen kan vinden, krijg ik van de klantenservice via de chat, e-mail of telefonisch snel antwoord. Super!

Ik vind de autoresponderagenda ontzettend handig, omdat je berichten zo van de ene datum naar de andere kunt verslepen. Ik heb een aantal vrienden met veel ervaring op het gebied van contentmarketing deze functie laten zien en ze zijn er allemaal ontzettend jaloers op!
Mario D. Silva
  • Mario D. Silva

  • www.UniversalRevelations.com
GetResponse biedt me altijd de beste statistieken over openacties en wat mij betreft is hun e-mailtool ongeëvenaard strak, snel en efficiënt.

Het platform bevat al het gereedschap dat we nodig hebben voor ons bedrijf: autoresponders, een tool voor landingspagina's, webformulieren, enquêtes, gedetailleerde statistieken en nog veel meer.

De livechatfunctie van de klantenservice werkt altijd, waardoor je heel snel antwoord op vragen krijgt!

Ze vragen een ontzettend redelijke prijs en je mag het hele platform zelfs 30 dagen gratis uitproberen. Dat is heel niet gek! Wat mij betreft wint niemand het van GetResponse!

Bedankt dat jullie er voor ons zakenmensen zijn, GetResponse.
Phil Fogliani
  • Phil Fogliani

  • http://parentlovingcare.com
Ik gebruik GetResponse nu een jaar en kan me een leven zonder dit platform niet meer voorstellen. Ik heb wel eens soortgelijke programma's uitgeprobeerd, maar geen enkele is beter dan GetResponse. Toen ik begon wist ik niet eens hoe ik een eenvoudig nieuwsbriefje moest versturen. De andere functies waren dan ook veel te hoog gegrepen voor mij. Maar dankzij de duidelijke tutorials kon ik binnen no-time aan de slag. Tegenwoordig beheer ik verschillende lijsten waar ik iedere dag e-mails aan verstuur. Daardoor is mijn bedrijf flink gegroeid en bereik ik meer klanten. Ik kan deze uitstekende service dan ook zeker aanbevelen aan iedereen die zijn bedrijf wil laten groeien.
Paulo Santoro
  • Paulo Santoro

  • www.paulosantoro.com
Ik ben een schrijver uit Brazilië en voor mij is GetResponse een uitstekende partner om aan mijn hoofddoel te werken. Ik wil namelijk in contact blijven met mijn lezers. Ik heb andere websites uitgeprobeerd, maar GetResponse is de enige met een uitstekende service voor een uitstekende prijs. Met de e-maileditor maak ik in een handomdraai fraaie berichten. Mijn favoriete functie: Ik kan heel eenvoudig afbeeldingen, balken en tekstblokken plaatsen, precies op de plek waar ik ze wil hebben. Ik volg mijn lezers, stel autoresponders in, kan reeds verstuurde berichten gemakkelijk opnieuw versturen en weet dat ik op ieder moment bij de klantenservice kan aankloppen. Wat wil je nog meer?
Pavel Tolpezhnikov
  • Pavel Tolpezhnikov

  • www.paveltolpezhnikov.com
Ik ben drie jaar geleden met GetResponse begonnen omdat de goed doordachte functies en de betrouwbaarheid me aanspraken. Ik ben er in de loop der tijd steeds meer op gaan vertrouwen en het aan mijn klanten gaan aanraden. Het is een betrouwbaar, eenvoudig en handig systeem voor e-mailmarketing. Voor online bedrijven is een platform als dit ronduit onmisbaar. GetResponse is wat mij betreft het beste systeem op de markt. Nu het platform in zijn geheel in het Russisch is vertaald, vind ik het des te mooier dat mijn aanbevelingen om de vertalingen en het serviceniveau te verbeteren meestal binnen heel korte tijd worden overgenomen.
Rodrigo Claudio
  • Rodrigo Claudio

  • www.rodrigoclaudio.com
Ik ben gymleraar van beroep en woon in Brazilië. Ik vind het erg prettig dat ik via GetResponse meer inkomsten kan genereren uit mijn e-mailmarketing.

Je kunt GetResponse en zijn klantenservice eenvoudig samenvatten: snel, efficiënt en op korte termijn. Ik heb overigens maar twee keer online ondersteuning nodig gehad omdat het systeem zo gemakkelijk in het gebruik is.

De nieuwe landingspagina's zijn gelanceerd op het moment dat het mij perfect uitkwam. Ik wilde namelijk een webpagina voor een webinar maken, maar had geen zin om er een heel nieuwe pagina voor op mijn website te maken. Toen kwam ik erachter dat ik in nog geen 10 minuten en met een paar klikjes en zonder HTML-kennis een nieuwe pagina kon maken.

GetResponse, bedankt dat jullie zo'n uitstekende service bieden voor zo'n scherpe prijs.
Roy Fielding
  • Roy Fielding

  • http://mentoringformarketers.com
Ben je op zoek naar een betrouwbare autoresponderdienst met allerlei handige extra functies, dan moet je zeker bij GetResponse aankloppen. Ze bieden je alles wat je maar nodig hebt om een prachtige mailinglijst te maken. Hun API- en Facebook-integratie is ook top!
Regina Luffey
  • Regina Luffey

  • www.wildeflower.com
Ik gebruik GetResponse nu een halfjaar. Destijds ben ik met de proefversie begonnen en het viel me toen meteen al op dat die veel gebruiksvriendelijker was dan veel andere softwareproducten voor e-mailmarketing. Ik heb meteen mijn abonnementen bij de concurrent opgezegd. Sindsdien zit ik bij GetResponse en ik heb er geen grammetje spijt van. GetResponse kan aan al mijn behoeften op het gebied van e-mailmarketing beantwoorden. Bovendien bieden ze tegenwoordig landingspagina's waarmee je je lijsten nog meer kunt uitbreiden. Inmiddels telt mijn mailinglijst ruim 400 abonnees. GetResponse heeft me bij het ontwerpen van uitnodigende, fraaie e-mails ontzettend goed geholpen. Bedankt GetResponse! Ik wil jullie ervoor bedanken dat ik mijn bedrijf zo eenvoudig heb kunnen laten groeien en dat ik mijn klanten nu berichten met een persoonlijk tintje kan sturen.
Shirley George Frazier
  • Shirley George Frazier

  • http://GiftBasketBusiness.com
Zakendoen is een vak apart. Het laatste waar ik wel op zit te wachten is een moeizaam proces om contact op te nemen met klanten die meer informatie over mijn producten en diensten willen.

Toen ik van een concurrent op GetResponse overstapte, werd dat moeizame proces juist moeiteloos.

GetResponse doet precies wat een programma voor e-mailmarketing behoort te doen: het hele proces gemakkelijk en effectief maken.

Bij vragen of problemen heeft de klantenservice altijd een oplossing. Zij zijn pas tevreden als ik dat ben.

Als succesvol ondernemer heb ik meer dan genoeg te doen. Dankzij de diensten van GetResponse kan ik mijn doelpubliek gemakkelijk benaderen, zonder tijdrovend gedoe.
Tom Kane
  • Tom Kane

  • http://letsgomobile.club
Ik heb een aantal systemen voor e-mailmarketing uitgeprobeerd (zowel Engelse als Duitse leveranciers).

Voor mij waren de gebruiksvriendelijkheid en het meertalige platform doorslaggevend. Ik ben naast in Brazilië namelijk actief in Engelstalige en Duitstalige markten. Daarom heb ik een systeem voor e-mailmarketing nodig dat met al die talen werkt. In mijn ervaring voldoen maar weinig platforms aan die eisen – maar GetResponse dus wel.

Daarnaast ben ik er erg over te spreken dat GetResponse zich heel eenvoudig laat integreren met WordPress en Optimize Press. Voor een online marketeer als ik is GetResponse een onmisbaar platform.
Winter Green
  • Winter Green

  • www.birthingbetter.com
Ik ben directeur van Common Knowledge, een stichting in Nieuw-Zeeland. Sinds 2000 verkopen wij Birthing Better met The Pink Kit Method®, een online multimediasysteem. We hebben een aantal jaar met AWeber gewerkt, maar daar konden we geen landingspagina's, nieuwsbrieven en enquêtes mee maken of webformulieren mee aanpassen. In 2014 stuitte ik op het Warrior Forum. Daar vroeg ik forumgebruikers welke software of diensten zij gebruikten om landingspagina's en dergelijke te maken. Ik heb toen alle suggesties uitgeprobeerd, maar was er over geen een tevreden. Ik weet niet meer hoe ik uiteindelijk bij GetResponse terechtkwam, maar de gratis proefversie van 30 dagen sprak me erg aan. GetResponse heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik kan alleen maar lovend zijn over wat ze allemaal bieden qua sjablonen, ontwerpmogelijkheden en gebruiksgemak. Het is gewoon een geweldig systeem. En dat is nog niet alles. In tegenstelling tot al hun concurrenten bieden ze stichtingen een flinke korting. Hun klantenservice is daarnaast ontzettend goed. Ik weet niet wie er daar allemaal werken, maar ik hoop wel dat ze weten hoe dankbaar mijn kleine stichting is!
Aisha Williams
  • Aisha Williams

  • SucceedWithAisha.com
"Voordat ik op GetResponse overstapte, maakte ik gebruik van het platform van een concurrent. Het platform van GetResponse is veel gebruiksvriendelijker. Ik wil graag mijn dank uitspreken voor de goede begeleiding bij mijn proefversie en de uitstekende service (daar schoot de concurrent écht tekort).

Ik ben dusdanig tevreden dat ik ga upgraden naar een betaald abonnement. Ik weet zeker dat GetResponse de lat dan net zo hoog blijft leggen. Ik wil Jacob bedanken voor zijn hulp. Ik hoop dat hij mijn accountmanager blijft!"
Laura Seabrook
  • Laura Seabrook

  • www.lauraseabrook.com
"De klantenservice verdient een gouden medaille! Een dag nadat ik me had aangemeld namen ze heel attent telefonisch contact met me op. Gewoon om even te laten weten dat ze altijd voor me klaarstaan. En dat zijn geen loze woorden. Ze hebben een livechat die 24/7 bereikbaar is. Ik kan dus wanneer ik maar wil contact opnemen."
Jenish Pandya
  • Jenish Pandya

  • http://jenishpandya.com
"Ik gebruik GetResponse inmiddels ruim een jaar en ik ben er echt helemaal weg van. Het mooiste aan GetResponse is voor mij dat ze iedere dag en op ieder moment van de dag voor je klaarstaan. Je vragen worden binnen no-time beantwoord. Dat is ontzettend fijn als je een relatief eenvoudige kwestie wilt oplossen. Je hebt dan echt geen zin om twee dagen of nog langer op antwoord te wachten. Daarnaast zijn ze behoorlijk actief op sociale media (Facebook en Twitter), waardoor je heel gemakkelijk ook buiten het platform om contact met ze kunt opnemen.

Als technicus en ontwerper heb ik extra waardering voor goede producten. De gebruikersinterface van GetResponse is echt knap in elkaar gezet. Een kind kan de was doen. Ze hebben een bijzonder gebruiksvriendelijk drag-and-dropsysteem ontwikkeld dat ontzettend handig is voor mensen met weinig technisch inzicht. Daarnaast hebben ze een heel nuttige functie: Inbox Preview. Daarmee zie je precies hoe een e-mail er op het scherm van de ontvanger uit komt te zien. En er wordt met van alles rekening gehouden: het e-mailprogramma, het besturingssysteem en het apparaat waarmee de e-mail wordt geopend.

Mijn advies is dan ook: gebruik je nog geen autoresponderdienst of wil je van je huidige dienst afstappen, probeer dan eens GetResponse."
Michael Simpson Jr
  • Michael Simpson Jr.

  • theresidualentrepreneur.com
"Voor mij was het een nek-aan-nekrace tussen GetResponse en AWeber. Maar uiteindelijk kreeg GetResponse het voordeel van de twijfel. Het mooiste vind ik dat je e-mails zodanig kunt personaliseren en aanpassen dat je er echt mee aan een bepaald doel werkt. Stel, iemand meldt zich aan voor mijn nieuwsbrief, dan kan ik hem meteen een welkomstbericht sturen. Een paar dagen later krijgt de abonnee korting op een van mijn favoriete producten. En vanaf dat moment ontvangt hij periodiek (wekelijks) informatie waarmee hij zijn online onderneming laat groeien. En dan die gratis proefversie … Daar viel mijn mond echt van open. Je hoeft je creditcardgegevens niet in te vullen … Je hoeft geen informatie op te geven … Je kunt gewoon 30 dagen lang gratis aan de slag met het platform. Het hoofdargument is en blijft voor mij de klantenservice. Die wil zijn klanten namelijk graag te woord staan. Je bent geen nummer voor de klantenservice – ze zijn echt betrokken. Als ik een e-mail van de klantenservice ontvang, verschijnt er meteen een glimlach op mijn gezicht. :)"
Vivian Lou
  • Vivian Lou

  • www.shoppingononline.com
"Ik werk al drie jaar met GetResponse en moet zeggen dat ik nergens een betere service heb kunnen vinden. Vergeleken met andere tools voor e-mailmarketing zijn die van GetResponse ongelooflijk eenvoudig en kosteneffectief. Nadat we voor onze e-mailmarketing op GetResponse waren overgestapt, werden onze e-mails 30% vaker geopend en steeg de doorklikverhouding met 50%. Met GetResponse heb ik meerdere campagnes gemaakt waarmee ik al mijn klanten relevante content stuur. Ik kan het dan ook zonder twijfel aan iedereen aanraden die de omzet met behulp van e-mailmarketing wil verhogen en de trouw van zijn huidige klanten wil verbeteren."
Cory Boatright
  • Cory Boatright

  • realestateservant.com, CoryBoatright.com
"We kregen op een gegeven moment door dat onze vorige e-mailprovider problemen met de deliverability had. Daardoor moesten we op zoek naar alternatieven. We hebben een aantal van de leveranciers uit het 'hoogste' segment overwogen, maar zijn uiteindelijk voor GetResponse Enterprise (met server) gegaan. Ons team heeft nog nooit met zo'n gebruiksvriendelijke interface gewerkt. We zijn erg te spreken over hoe makkelijk het is om met een paar kliks prachtige e-mailsjablonen te ontwerpen. Doorslaggevend was voor ons de mogelijkheid om alle onderdelen van een e-mail met splittests te analyseren. Nu we met GetResponse Enterprise zijn begonnen, hebben we andere diensten niet meer nodig. Die hebben we dan ook opgezegd. De deliverability nam flink toe en er werden véél meer e-mails geopend. Ik kan GetResponse Enterprise van harte aan iedereen aanbevelen. We hebben een vaste contactpersoon bij GetResponse en worden echt in de watten gelegd. Het voelt zeker niet alsof je klant nummer zoveel bent. Ik zeg altijd: remember, be a servant – je moet je dienstbaar opstellen. En dat doet GetResponse heel goed. Cory Boatright"
Ram Shengale
  • Ram Shengale

  • gyantastic.com
"Wat mij betreft is GetResponse een van de beste leveranciers van e-mailmarketing die je maar kunt vinden. Er zijn alternatieven genoeg op de markt, zoals AWeber en Mail Chimp. Maar wat mij betreft is GetResponse gewoon veel beter. Ik maak nu zo'n 10 maanden gebruik van GR en tot nu toe zijn mijn ervaringen uitstekend. Ik blijf zeker weten klant van GetResponse! Je kunt zonder creditcard een maand lang alle functies gratis uitproberen. Daardoor kun je het platform geheel zonder risico uittesten – dat is wel zo fijn. Hun klantenservice is echt van een heel hoog niveau. Alle medewerkers met wie ik heb gesproken, zijn competent, goed geïnformeerd en bijzonder behulpzaam. Dat zie je tegenwoordig nog maar zelden."
Kenneth Hart
  • Kenneth Hart

  • www.thirstyswagman.com
"De overstap naar GetResponse heeft ons geen windeieren gelegd. Het is een ongelofelijk slim en gebruiksvriendelijk platform met een uitstekende klantenservice! Het fijnste vind ik dat je heel eenvoudig responsieve nieuwsbrieven voor mobiele apparaten en landingspagina's kunt maken. Ik kan GetResponse van harte aanbevelen aan marketeers die hun doelpubliek effectief willen benaderen."
Wilson Lau
  • Wilson Lau

  • www.fullsuccessmanifesto.com
"GetResponse biedt iets heel unieks: een bijzonder gemakkelijk te gebruiken drag-and-dropeditor voor e-mails. Die is veel handiger in het gebruik dan de editors van andere platforms die ik heb uitgeprobeerd. Met GetResponse kan ik in slechts 2 minuten een compleet nieuwe nieuwsbrief maken. Daardoor heb ik meer tijd voor webontwikkeling en marketingstrategieën. Dankzij GetResponse is de doorklikverhouding van mijn e-mails met 230% gestegen en dat zie ik meteen terug in de omzet."
Konsti
  • Konsti

  • www.coachdrague.com
"Beste mensen van GetResponse, even een kort bericht om mijn dankbaarheid uit te spreken. Ik heb inmiddels vier jaar ervaring met internetmarketing. In die tijd heb ik veel geld uitgegeven aan allerlei verschillende online diensten. Maar GetResponse … GetResponse is de enige waar ik meerdere keren aangenaam door ben verrast! En waarom? Omdat GetResponse zo eenvoudig in het gebruik is. Het is een heel logisch, eenvoudig en EFFECTIEF systeem. Meestal is er een bepaalde leercurve als je iets nieuws onder de knie probeert te krijgen. Maar bij jullie is dat anders. Ik kon meteen aan de slag. Als ik iets wil weten, staat het antwoord bijna altijd wel in de uitgebreide bibliotheek met tutorials. En bij vragen staat jullie klantenservice altijd meteen voor me klaar. Ik wil graag een voorbeeld geven van wat ik bedoel met 'effectief'. Stel, ik heb net een nieuwsbrief opgesteld. Een minuut later wordt die verzonden (of ingepland voor verzending) aan een specifiek segment. Dat is pas makkelijk en snel! En met het opvolgsysteem beschik je letterlijk over een passief inkomen. Ik werk nu met een opvolgprogramma van vier maanden. Dat werkt als volgt. Je meldt je vandaag aan. Vervolgens krijg je vier maanden lang opvolgberichten van mij. En dat is nog maar het begin. Ik stuur langzaamaan steeds meer opvolgberichten, totdat ik de maximale limiet van het systeem heb bereikt. Maar dat is juist de clou … Er is namelijk geen limiet! Kun je je voorstellen wat voor resultaten je behaalt met een opvolgprogramma van een jaar? Of twee jaar? Of zelfs drie jaar? Desnoods ga je drie jaar lang lekker vakantie vieren – het systeem blijft geld voor je verdienen! Met de geavanceerde segmentatie kan ik letterlijk de openacties en doorklikverhoudingen van mijn e-mails opvoeren. Soms tot wel 50% meer! En wat betekent dat? 50% meer webverkeer … 50% meer conversie … 50% meer winst! Jullie klantenservice is ontzettend goed. Vriendelijk, professioneel, effectief en … SNEL! Als jullie mijn probleem niet meteen kunnen oplossen, weten jullie altijd wel binnen 24 uur een oplossing te vinden. Maar in de meeste gevallen weten jullie mijn probleem meteen op te lossen. Geen zorgen … Geen gedoe … Alleen maar goede service. Jullie luisteren als bedrijf ook heel goed naar ons, de klanten. Jullie vragen ons eerst om onze mening en gaan dan pas innoveren. Ik ben erg te spreken over die klantgerichte innovatie. Als klant weet je namelijk dat er goed voor je wordt gezorgd en dat GetResponse inspeelt op wat wij nodig hebben! Maar goed, ik wil niet alleen maar de loftrompet blazen. Sommige dingen kunnen namelijk wel wat beter. Dat is ook bijna onvermijdelijk. Gelukkig zijn jullie zwakke punten relatief onbelangrijk. Het zijn vaak kleine dingen die in de praktijk niet al te veel verschil maken. Als je net als ik heel resultaatgericht bent, kun je zelfs om die kleine dingen heen werken. Bovendien zijn jullie je bewust van je zwakke punten. Jullie vragen ons om input en pakken problemen dan snel aan! En tot nu toe hebben jullie al talloze keren bewezen dat jullie dat kunnen. En jullie blijven dat bewijzen. GetResponse wordt steeds beter! Jullie blijven me maar aangenaam verrassen! Kortom: vanuit technisch én menselijk oogpunt zijn jullie niet alleen effectief, maar ook EFFICIËNT! Jullie zijn ZONDER MEER het beste online platform waar ik ooit mee heb gewerkt! Ik ben iedereen bij GetResponse dan ook heel dankbaar."
Peter King
  • Peter King

  • www.mediaserverreviews.com
"Ik heb laatst met de GetResponse-tool voor webformulieren een opt-informulier gemaakt voor een gratis download op mijn website http://mediaserverreviews.com. De tool was bijzonder gemakkelijk in het gebruik. Binnen een paar minuten stond het nieuwe formulier al op mijn website. Een heel handige functie van GetResponse zijn de videotutorials. Soms weet ik even niet zeker hoe ik iets voor elkaar krijg, maar er is altijd wel een videotutorial met uitleg te vinden. GetResponse is een kwaliteitsproduct met uitstekende service. Houden zo!"
Shen Li Lee
  • Shen-Li Lee

  • http://www.figur8.net
"Wat ik heel fijn aan GetResponse vind, is dat ze je een gratis proefaccount bieden waarmee je eerst een lijst kunt proberen te maken voordat je moet overstappen op een betaald account. Je kunt het dus eerst zelf uitproberen en daarna pas tot een aankoop overgaan. Een andere handigheid is dat je blogupdates aan je nieuwsbrieven kunt koppelen, waardoor je je abonnees meer content biedt! Zo krijgen je abonnees automatisch een melding zodra je een nieuw blogbericht hebt geplaatst."
Jules
  • Jules

  • http://www.moneyinayear.com
"Ik maak inmiddels ongeveer een jaar gebruik van GetResponse. Tot nu toe is de service uitstekend. Ik verbaas me telkens over hoe snel de klantenservice antwoord geeft op vragen. Problemen worden altijd snel en effectief opgelost, waardoor mijn blog www.moneyinayear.com alleen maar beter presteert. Ik kan GetResponse aan iedere professionele internetmarketeer aanraden."
Dave Alexander
  • Dave Alexander

  • http://www.justgofishin.net
"Hartstikke bedankt voor al die handige online tools voor e-mailmarketing! Ze zijn ontzettend handig in het gebruik en dankzij de trainingsvideo's en chatondersteuning heb je nieuwe producten en functies zo onder de knie. GetResponse is een onmisbaar platform voor websitebouwers die hun online community's willen versterken."
Marc Enfroy
  • Marc Enfroy

  • http://www.MarcEnfroy.com
"Met GetResponse weet ik de aandacht te pakken van mensen met een passie voor instrumentale pianomuziek en kan ik eenvoudig en betaalbaar met ze communiceren. Ik heb alle grote aanbieders van e-mailmarketingdiensten onder de loep genomen en durf inmiddels wel te zeggen dat GetResponse de meeste waarde voor je geld biedt."
Glenn H. Kipps
  • Glenn H. Kipps

  • http://www.validtravel.com
"Ik maak inmiddels een aantal jaar gebruik van de GetResponse-autoresponders en ben er erg tevreden over. Onlangs heeft GetResponse integratie met Facebook en Twitter toegevoegd. Dat is voor mij een bijzonder handige functie. Ik kan nu namelijk met mijn nieuwsbrieven veel meer mensen bereiken. Ik heb er ondertussen een aantal abonnees bijgekregen die mijn content via Facebook en Twitter hebben ontvangen. Bij GetResponse staan ze niet stil. Sterker nog, ze houden de ontwikkelingen goed bij. Ik zie geen reden om op een andere autoresponderdienst over te stappen. Waarom zou ik?"
Georgette Pann
  • Georgette Pann

  • http://www.thefitnessbootcamp.com
"Ik zit inmiddels al een aantal jaar bij GetResponse. Het gebruiksgemak en de upgrades bevallen mij heel goed. Maar wat mij betreft is het allerbelangrijkste de hoogwaardige klantenservice: die zet echt alles op alles om problemen voor je op te lossen of je een handje te helpen. Wat dat betreft steekt GetResponse met kop en schouders boven zijn concurrenten uit. De klantenservice vormt voor mij echt de kers op de taart!"
Scott Bradley
  • Scott Bradley

  • Rapid Results Marketing Group LLC
"GetResponse is een bedrijf dat ik moeiteloos kan vertrouwen. Ze bieden niet alleen uitstekende ondersteuning, maar zorgen er ook voor dat hun producten goed hun werk doen én heel eenvoudig in het gebruik zijn."
Joyce Moore
  • Joyce Moore

  • Moore Than Fitness
"Videomailmarketing van GetResponse is mijn geheime wapen. Dankzij de kracht van e-mails met video's kregen onze klanten het gevoel dat ik persoonlijk voor ze klaar stond. Binnen een week schoot de conversie al met 200% omhoog. GetResponse is de investering dan ook meer dan waard. Ik betaal $ 18 per maand en verdien daar per campagne automatisch ongeveer $ 300 mee terug – en dat allemaal dankzij videomails."
William Debauchez & Team
  • William Debauchez & Team

  • ILGSystem, vertegenwoordigt iLearning Global op vijf continenten
"Wij zorgen er met video-opvolging voor dat onze klanten hun interesse in onze producten niet verliezen. Bovendien gebruiken we nieuwsbrieven met video's om aankomende evenementen onder de aandacht te brengen. Vergeleken met normale e-mails krijg ik met videomails ongeveer 50% meer respons. Ik ben zelf schrijver en weet daardoor hoe effectief woord en tekst kunnen zijn, maar ik weet ook dat als je iemand ervan wilt overtuigen zijn toestemming te geven of zich ergens voor aan te melden, je gewoonweg niet om video heen kunt! De videomails van GetResponse zijn echt niet alleen geschikt voor ervaren marketeers. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat iedereen ermee uit de voeten kan."
Maartin Strydom
  • Maartin Strydom

  • http://www.vitalwebtools.com
"Ik verbaas me telkens weer over de hoogwaardige ondersteuning en de vriendelijkheid van het GetResponse-personeel. Ik weet zeker dat ik nog lange tijd vaste klant van GetResponse blijf en kijk ernaar uit de vruchten van onze samenwerking te plukken."
Angela Perin
  • Angela Perin

  • http://www.safetan.com.au
"Jullie klantenservicemedewerkers zijn erg goed en behulpzaam. Fijn! Ik heb ze een paar keer benaderd met vragen over GetResponse en ze hebben me altijd snel, vriendelijk en goed geholpen. Blijf zo doorgaan!"
Bill Enross
  • Bill Enross

  • http://www.BillEnross.com
"Mijn GetResponse PRO-abonnement lijkt wel eindeloos veel voordelen, functies en flexibiliteit te hebben. Ik heb met PowerLeadsCampaigns niet alleen mijn inkomsten weten te verhogen, maar ook mijn lijsten ontzettend weten uit te breiden – met potentiële klanten die echt geïnteresseerd zijn in mijn producten en diensten. Voor dit geld krijg je nergens een service die nog persoonlijker of professioneler is."
Helaine Iris
  • Helaine Iris

  • http://www.pathofpurpose.com
"Ik ben vrij nieuw bij GetResponse. Ik heb heel lang prijzen en functies vergeleken omdat ik op zoek was naar de meest betrouwbare service waarmee ik mijn online nieuwsbrieven en mailinglijsten met potentiële klanten kon automatiseren. Ik ben heel tevreden over GetResponse. Ik had weinig verstand van autoresponders, maar de klantenservice van GetResponse heeft me ontzettend goed geholpen, waardoor ik binnen no-time aan de slag kon. GetResponse is heel gebruiksvriendelijk en doet wat het hoort te doen. Daardoor heb ik nu tijd om me te richten op waar ik het best in ben. Ik kan GetResponse dan ook van harte aanbevelen."
Bill Lampton
  • Bill Lampton

  • http://www.ChampionshipCommunication.com
"Ik heb al meerdere keren telefonische ondersteuning van jullie klantenservice gehad. Keer op keer zijn ze bijzonder vriendelijk, betrokken en geduldig. Ik heb het idee dat ze me oprecht willen helpen. Ook niet onbelangrijk: ze maken meteen van de gelegenheid gebruik om me meer over het systeem uit te leggen. Neem eens een kijkje op mijn website, dan zie je dat ik seminars over klantenservice verzorg. Dankzij de klantenservice van GetResponse beschik ik voor mijn volgende presentatie en misschien zelfs ook wel mijn nieuwsbrief over een aantal mooie voorbeelden van hoe het moet. Ik ben van meet af aan hartstikke tevreden over jullie product. Bovendien is het gewoon fijn dat je zo goed wordt geholpen op de momenten dat je er even niet uitkomt. Ik ga GetResponse dan ook zeker aan mijn zakenpartners aanraden."

Wil je je e-mailmarketing naar een
hoger niveau tillen?

Probeer het gratis uit