Begin met je gratis proefperiode

Tips voor een veilig wachtwoord:

  • gebruik minimaal 6 tekens
  • gebruik letters en cijfers
  • gebruik hoofdletters en kleine letters
  • gebruik speciale tekens (zoals @)

Verlaten winkelwagentje

WIN KLANTEN MET VERLATEN WINKELWAGENTJES TERUG VOOR MEER OMZET.

WIST JE DAT?

Iedere dag haken twee op de drie online shoppers tijdens een aankoop af.

Dat zijn veel misgelopen klanten met nog veel meer misgelopen inkomsten.

Met e-mailcampagnes die specifiek zijn gericht op verlaten winkelwagentjes krijg je misgelopen klanten alsnog te pakken.

Converteer klanten met verlaten winkelwagentjes

Met automatische marketing van GetResponse houd je gemakkelijk de klanten bij die een online aankoop hebben afgebroken. Richt je pijlen op klanten die een aankoop hebben afgebroken.

Stel zelf een tijdskader in waarmee je bepaalt of een winkelwagentje is verlaten.

Stel workflows voor automatische marketing in waarmee je afhakende klanten meteen een opvolgbericht stuurt.

Trek scorepunten af van klanten
die lange tijd niets kopen.

Wijs tags toe aan inactieve klanten of
verplaats ze naar een andere retentiecampagne.

Kies uit een breed scala aan voorwaarden, acties en filters waarmee je je retentiecampagnes extra effectief maakt.

Hoe werkt het?

Bij de automatische marketing van GetResponse wordt een bestelling gevolgd vanaf het moment dat het eerste product in het online winkelwagentje wordt geplaatst. Zit het product na een vooraf ingestelde tijd nog steeds in het winkelwagentje, dan wordt ervan uitgegaan dat het winkelwagentje is verlaten. Gebruik onze API-integratie of plak de JavaScript-code op je website. Je kunt daarna meteen met je campagne tegen verlaten winkelwagentjes aan de slag!

Als je de API-integratie voor verlaten winkelwagentjes gebruikt, kun je het volgende bijhouden:

  • ID winkelwagentje

  • ID abonnee

  • ID winkel

  • URL winkelwagentje

Met automatische marketing kun je veel meer dan bijhouden welke klanten een aankoop hebben afgebroken. Je kunt deze vorm van marketing bijvoorbeeld integreren via een API of JavaScript, zodat je je klanten naar bepaalde URL's kunt volgen, afgeronde aankopen kunt bevestigen en kunt nagaan of bepaalde doelen zijn behaald.

Meer informatie over verlaten winkelwagentjes

Meer hulpmiddelen nodig om je bedrijf te laten groeien?
Door alle functies bladeren