Google Ads

Vind meer leads en klanten met Google Ads.

Gebruik rechtstreeks vanuit je GetResponse-account onze vereenvoudigde Google Ads-editor
om je bedrijf online nog verder te laten groeien.

Gratis aan de slag | Geen creditcard nodig | Opzeggen wanneer je wilt

Waarom heb je Google Ads GetResponse nodig?

Google Ads is een advertentieplatform op basis van betalen per klik (pay-per-click, PPC). Hiermee kun je via de zoekresultaten op Google mensen bereiken die geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten.

Het is makkelijker
dan je denkt

Gebruik de vereenvoudigde Google Ads-editor rechtstreeks vanuit je GetResponse-account.

Vind nieuwe klanten en verkoop meer

Maak je bedrijf beter vindbaar voor klanten door het via de grootste zoekmachine onder de aandacht te brengen.

Benader leads heel doelgericht

Maak een leadformulierextensie van Google om nieuwe leads te vinden voor je bedrijf.

Betalen voor resultaten van je advertentiecampagnes

Stel een budget in en betaal alleen voor resultaten, zoals kliks, ingediende formulieren en oproepen naar je bedrijf.

Laat je bedrijf groeien met Google Ads

Dankzij onze samenwerking met Google kun je vanuit GetResponse nog gemakkelijker Google Ads-campagnes
maken, uitvoeren en beheren, maar wel met dezelfde krachtige eigenschappen.

Twee platforms samengevoegd

Als je Google Ads wilt gebruiken in GetResponse, hoef je alleen met een paar simpele stappen de twee platforms te koppelen. Daarna kun je direct aan de slag met advertenties.

KOPPEL DE PLATFORMS EN PROBEER HET GRATIS UIT ›

De eenvoud van onze Google Ads-editor

De Google Ads-integratie in GetResponse is bedoeld om het ontwerp en beheer van advertentiecampagnes te vereenvoudigen en toegankelijker te maken.

  • Kies eenvoudig een advertentie-indeling die past bij wat je nodig hebt
  • Voeg koppen en beschrijvingen toe voor je advertenties
  • Voeg de URL toe van de website waarnaar je advertentie leidt
AAN DE SLAG MET GOOGLE-ADVERTENTIES ›

Laat je met je bedrijf zien aan het juiste publiek

Er zijn elke dag mensen op zoek naar producten en diensten zoals die van jou. Laat ze je bedrijf gemakkelijker vinden en trek meer klanten aan.

  • Geef je advertentie weer op specifieke locaties om je doelpubliek gerichter te benaderen
  • Kies passende woorden zodat je advertentie aansluit op de juiste zoektermen
VIND NIEUWE KLANTEN MET GOOGLE ADS ›

Je budget en data beheren vanuit een handig dashboard

Je kunt aangeven hoelang je advertentie moet worden weergegeven en hoeveel je per dag wilt uitgeven aan je advertentie.

  • Stel in dat je advertenties direct of op een later moment worden weergegeven
  • Houd je advertentieprestaties bij
  • Optimaliseer je advertenties op basis van de beschikbare gegevens
PROBEER GOOGLE ADS GRATIS ›

Aan de slag met een gratis account

Gratis aan de slag | Geen creditcard nodig | Opzeggen wanneer je wilt

We zijn erg blij met GetResponse als partner van Google. GetResponse heeft duidelijk de productkennis, technische expertise en motivatie om klanten te helpen hun bedrijf online onder de aandacht te brengen met behulp van Google-advertenties.

Ben Fawcett
Ben Fawcett, Head of Channel Sales bij Google
in Midden-Europa

Vind Formulier leads met de leadformulierextensie van Google

Verzamel leads vanaf het moment dat je klanten reageren op je Google-zoekadvertenties.

Verzamel belangrijke informatie over je leads

Verzamel e-mailadressen, namen
en telefoonnummers.

Verhoog de conversie via advertenties

Breid je advertenties uit met leadformulieren om waardevolle informatie te verzamelen.

Verkoop sneller

Benader je nieuwe leads meteen opnieuw via e-mailmarketing.

Optimaliseer je bestaande advertenties

Gebruik ander materiaal, wijzig je dagelijkse budget of voeg leadformulieren toe.

PROBEER DE LEADFORMULIEREXTENSIE VANDAAG NOG ›

Leid bezoekers
naar je website

Leid bezoekers van je advertenties naar je website of
landingspagina en presenteer je aanbod
aan potentiële klanten.

Heb je nog geen website? Geen zorgen. Met de
websitebouwer van GetResponse, op basis van AI, kun je er gemakkelijk een maken
, zonder te programmeren.

MEER INFORMATIE OVER DE WEBSITEBOUWER ›

Nog niet bekend met Google Ads?

Ontvang maximaal $ 150 aan promotietegoed als je je eerste $ 150 aan Google Ads uitgeeft.

Het bedrag dat je de eerste 30 dagen uitgeeft, krijg je automatisch nog een keer van Google, tot maximaal $ 150 (of het equivalent in een andere valuta) in je Google Ads-account.

PROBEER GOOGLE ADS GRATIS Lees hier de algemene voorwaarden.

Informatie waarmee je aan de slag kunt met Google Ads

Google-advertenties maken in GetResponse

Leer stapsgewijs hoe je Google-advertenties maakt met de ingebouwde advertentie-editor van GetResponse.

MEER INFORMATIE OVER GOOGLE ADS ›
Online leads vinden met GetResponse

Bekijk gebruiksscenario’s voor de tools van GetResponse om te zien hoe je online meer leads vindt.

LEES HET ARTIKEL ›

Alles wat je moet weten over GetResponse en Google Ads
Hoe ga ik aan de slag met Google-advertenties in GetResponse?

Als je Google Ads wilt gebruiken in GetResponse, heb je een actief Google Ads-account nodig waaraan een creditcard is toegevoegd. Koppel dit account vervolgens aan GetResponse.

Als je account eenmaal is gekoppeld, kun je rechtstreeks vanuit GetResponse Google-advertenties maken.

Wat is er anders aan de Google Ads-editor in GetResponse?

Met de GetResponse-versie van Google Ads kun je op een eenvoudigere manier advertenties maken, maar wel met dezelfde krachtige functies. Dat betekent dat je al je betaalde zoekadvertenties op Google kunt maken, weergeven en beheren zonder GetResponse te hoeven verlaten.

Het hele creatieve proces vindt plaats in één editor. Hier kun je het volgende doen:

  • Materiaal maken voor je advertenties
  • Je doelpubliek kiezen en aangeven waar die zich bevindt en welke taal je hiervoor wilt gebruiken
  • Passende en relevante trefwoorden kiezen
  • Campagnedata beheren
  • Je advertentiebudget instellen
  • Wat voor soort advertenties kan ik maken in GetResponse?

    In GetResponse kun je twee soorten zoekadvertenties maken: uitgebreide tekstadvertenties en responsieve zoekadvertenties.

    Voor uitgebreide tekstadvertenties kun je maximaal drie koppen en twee beschrijvingen opgeven. Gebruik deze optie om advertenties drie tot vier weken lang weer te geven om mensen naar je site te leiden en conversies te genereren.

    Voor responsieve zoekadvertenties kun je meerdere koppen en beschrijvingen opgeven. Google gebruikt vervolgens AI om je advertentiemateriaal op zo’n manier te combineren dat je de meeste conversies genereert tegen de laagste kosten per klik. Kies voor een responsieve zoekadvertentie als je je advertentie langere tijd wilt weergeven (meer dan zes weken).

    Je kunt je advertenties altijd uitbreiden door de leadformulierextensie toe te voegen, ongeacht welke advertentie-indeling je gebruikt.

    Wat is de leadformulierextensie voor Google Ads precies?

    Met een leadformulierextensie van Google Ads kun je nog gemakkelijker gebruikersgegevens verzamelen van potentiële klanten.

    Dankzij deze extensie hoeven ze niet meer naar je landingspagina te gaan om hun naam, e-mailadres en telefoonnummer op te geven. Als gebruikers al zijn ingelogd op hun Google-account, wordt het formulier automatisch vooraf ingevuld.

    Breid met behulp van deze extensie je contactpersonenlijst rechtstreeks vanuit Google uit en voeg potentiële klanten direct toe aan een druppelcampagne per e-mail, een workflow of een mailinglijst voor nieuwsbrieven.

    Aan de slag met een gratis account

    Gratis aan de slag | Geen creditcard nodig | Opzeggen wanneer je wilt