Begin met je gratis proefperiode

Tips voor een veilig wachtwoord:

  • gebruik minimaal 6 tekens
  • gebruik letters en cijfers
  • gebruik hoofdletters en kleine letters
  • gebruik speciale tekens (zoals @)

Aangepaste velden,
maar dan anders

Maximale controle over abonneegegevens

Verzamel automatisch gecontroleerde gegevens over je doelgroep. Maak vervolgens geavanceerde abonneeprofielen op basis van andere factoren, zoals demografie, geolocatie, gewoonten, voorkeuren en persoonlijke informatie. Sla de gegevens in je account op en zet ze vervolgens in voor ongelooflijk gerichte en persoonlijke e-mails.

Kom meer te weten over je abonnees

Joanna Smith

joanna.s@email.com

Aangepaste velden:

Geslacht:
vrouw
Leeftijd:
35
Woonplaats:
Seattle
Geboortedatum:
24-06-1981

Kom meer te weten over je abonnees

Je kunt abonnees nu gemakkelijker dan ooit tevoren om informatie en hun voorkeuren vragen. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen, is aangepaste velden aan webformulieren en enquêtes toevoegen. Analyseer vervolgens je doelpubliek aan de hand van geavanceerde zoekcriteria of door de profielen van individuele abonnees door te nemen.

Met gepersonaliseerde e-mails pak je het aan als een PRO

Mergetags voor aangepaste velden klinken misschien wel heel ingewikkeld, maar zijn heel eenvoudig in het gebruik. Je kunt met dit soort tags ongelofelijke resultaten behalen door de onderwerpregel en de tekst van de e-mail van een persoonlijk tintje te voorzien. Zo laat je aan je doelpubliek zien dat je ze niet als één grote massa, maar als individuen ziet.

Ga doelgericht te werk
  • Geolocatie
  • Stad is
  • Seattle
  • Aangepast veld
  • Geslacht is
  • vrouw

Ga doelgericht te werk

Hoe meer informatie uit aangepaste velden je hebt, des te preciezer je bepaalde groepen en segmenten kunt definiëren. Maak een onderverdeling op basis van leeftijd, geslacht, locatie of welk ander criterium dan ook. Stem de content af op de interesses en behoeften van je doelpubliek. En zie de betrokkenheid vervolgens in rap tempo toenemen.

Met aangepaste velden kun je veel meer dan klanten bij hun voornaam aanspreken

Met aangepaste velden kun je veel meer dan klanten bij hun voornaam aanspreken.

Met vooraf ingestelde typen en indelingen van aangepaste velden vraag je je abonnees wat je maar wilt en neem je hun antwoorden vervolgens in een netjes geordende en gebruiksvriendelijke database op. En dankzij automatische gegevenscontrole voor vooraf ingestelde aangepaste velden bevatten de profielen van je abonnees records in gebruiksvriendelijke indelingen.

Met de vele vooraf ingestelde aangepasten velden van GetResponse bespaar je tijd en bewaar je alle gegevens op één plek. Je kunt ook aangepaste velden maken op basis van bestaande typen en indelingen.

Use advanced custom fields to get more information about your subscribers. 14% of marketers use segmentation, and also automated rule-based personalization for different audiences.

Meer hulpmiddelen nodig om je bedrijf te laten groeien?
Door alle functies bladeren