Bij GetResponse begrijpen we dat e-mailmarketing maar om één ding draait: de juiste content aan de juiste mensen laten zien. Maar als je denkt dat je met rechtstreekse communicatie en een persoonlijke aanhef de grenzen van wat mogelijk is hebt opgezocht, heb je het mis. Je moet je kennis van de klant inzetten om relevante, bijzonder gepersonaliseerde en nuttige content aan je klant te tonen.
Dynamische content bestaat uit slimme HTML-content die is afgestemd op individuele abonnees. Hiermee toon je verschillende afbeeldingen, CTA's en bewoordingen – allemaal afgestemd op het gedrag en de voorkeuren van je klant. Berichten die dusdanig zijn gepersonaliseerd, leveren betere reacties op en leiden tot meer betrokkenheid. Bovendien houd je de aandacht van je klanten er ook optimaal mee vast.
Ga zover met dynamische content als je maar wilt! Maak meerdere campagnes, stem ze af op bepaalde doelgroepen en zie de betrokkenheid toenemen.
Neem aangepaste velden in webformulieren en enquêtes op zodat je automatisch allerlei gevalideerde gegevens kunt verzamelen, zoals demografie, gewoonten en persoonlijke informatie. Maak complete profielen om meer te weten te komen over je abonnees en zet die profielen in om op briljante ideeën te komen.
Met de geavanceerde segmentatie van GetResponse deel je je klanten in groepen in op basis van hun voorkeuren en interesses. Wijs aangepaste velden aan specifieke segmenten toe. Bepaal op wie je je pijlen richt en wat je je doelpubliek te bieden hebt. Experimenteer met eindeloos veel combinaties.
Maak aan de hand van mergewords, voorwaarden en prettifiers superdoelgerichte e-mailcampagnes. Doe je voordeel met de tips in ons informatiemateriaal of neem contact met ons op als je hulp of professioneel advies nodig hebt.