Begin met je gratis proefperiode

Tips voor een veilig wachtwoord:

  • gebruik minimaal 6 tekens
  • gebruik letters en cijfers
  • gebruik hoofdletters en kleine letters
  • gebruik speciale tekens (zoals @)

Deliverability van 99%1

Bij GetResponse zijn je e-mails in goede handen.

1 Onafhankelijke score van Return Path, een extern bedrijf.

Toestemming als pijler

Wij zijn voorvechter van op toestemming gebaseerde e-mailmarketing omdat een 'spamvrije' zone onmisbaar is voor maximale deliverability. Daarom hebben we niet zozeer een antispambeleid, maar een volwaardige antispamcultuur op poten gezet.

Onze antimisbruikafdeling fungeert als een accountwaakhond die bij specifieke bedreigingen adequate maatregelen treft. Die beginnen met een waarschuwing, maar kunnen er uiteindelijk toe leiden dat een account wordt gesloten. De belangrijkste maatregel is echter informeren. Met ons blog, onze nieuwsbrieven en onze talloze gratis gebruiksgidsen willen we onze gebruikers kundiger maken op het gebied van marketing, digitaal fatsoen en goede branchegewoonten.

Dialogen en een smetteloze reputatie

Ons doel: ervoor zorgen dat je e-mails de beoogde ontvanger bereiken. Daarom verwijderen we automatisch abonnees die je e-mails als spam melden. Zo blijft je reputatie onaangetast en weet je zeker dat je e-mails ook in de toekomst nog aankomen.

Sinds 1998 voert GetResponse dialogen met alle grote leveranciers van internetdiensten om goede banden met ze te behouden. We werken daarbij samen met de volgende leveranciers:

AoL, Outlook, Yahoo, Synacor, Fastmail, Time Warner Cable, SilverSky, Comcast, Bluetie, Cox, Rackspace, Tucows, Mail.ru, Yandex, Terra.com.br, Zoho en Seznam.

Aol. Time Warner Cable Yandex SilverSky FastMail terra
Outlook.com ZOHO Sezam.cz rackspace synacor
tucows Yahoo! mail.ru COX Comcast

Daardoor staat GetResponse bij geen enkel van deze bedrijven op de zwarte lijst en krijgen onze e-mails prioriteit bij de verdere verwerking.

Automatische lijsthygiëne

We maken van opt-outverzoeken en bounces altijd meteen werk, zodat je mailinglijst zo min mogelijk problemen met de deliverability oplevert. Dat levert jou als verzender een betere reputatie op. Bovendien voldoe je aan de Amerikaanse CAN-SPAM-wetgeving inzake antispam en is de kans groter dat je e-mails daadwerkelijk in de inbox van de ontvanger terechtkomen.We voegen automatisch afmeldheaders toe die met de afmeldfuncties van allerlei mailgiganten werken, waaronder Gmail.

Ongekend goede deliverability

Ons doel is maximale deliverability. En aangezien deliverability geen vastomlijnd doelwit is, werken we samen met brancheleiders zoals Return Path, Litmus, Port 25, SpamHaus en SpamAssassin. Zo kunnen we ongeëvenaard goede e-mailtechnologie bieden.

Proactiviteit in de e-mailbranche

GetResponse is een vermaard lid van allerlei grote organisaties in de e-mailbranche, waaronder de hieronder genoemde. Wij dragen actief ons steentje bij aan het opstellen van normen en goede gewoonten voor onze branche, waardoor onze klanten weer profiteren van betere deliverability.De Messaging Anti-Abuse Working Group (MAAWG) is een van de grootste organisaties ter wereld die misbruik van e-mailsystemen proberen tegen te gaan. De MAAWG bestrijdt spam, phishing, DoS-aanvallen (Denial of Service), spam op mobiele apparaten en nog veel meer vormen van misbruik. De leden van de organisatie beheren bij elkaar opgeteld meer dan een miljard inboxen.Het Email Experience Council (EEC) is een wereldwijde organisatie die zich hard maakt voor e-mailmarketing. De organisatie is lovend over het rendement van deze vorm van marketing.De Online Trust Alliance (OTA) is een brancheorganisatie die wereldwijd door ruim 100 organisaties wordt gedragen. De organisatie moedigt innovaties aan die een betere bescherming van internetgebruikers en meer vertrouwen in het web opleveren.De Email Sender and Provider Coalition (ESPC) is een groep die uit brancheleiders bestaat die samen strijden tegen spam en deliverabilityproblemen door middel van advies over regelgeving, technologische innovatie en branchenormen.SuretyMail is een populaire accreditatiedienst van de Institute for Social Internet Public Policy (ISIP). Die organiseert en ondersteunt brancheconferenties en deliverabilitybijeenkomsten.

Verificatie

Door middel van verificatie voorkomen we dat je e-mails verkeerd worden beoordeeld en in spamfilters blijven steken. Het GetResponse-platform ondersteunt het Sender Policy Framework (SPF) en de ondertekening van berichten met DomainKeys Identified Mail (DKIM).Een SPF-record is een vorm van een DNS-record (Domain Name Service) aan de hand waarvan mailservers worden herkend die toestemming hebben gekregen om namens jouw domein e-mails te versturen.DKIM is een methode waarmee de afzender wordt herkend die in verband staat met een berichtdomein en de reputatie daarvan. Bij DKIM wordt beoordeeld of het bericht betrouwbaar is en mag worden bezorgd.

Wil je je e-mailmarketing naar een hoger niveau tillen?

Door alle functies bladeren