Begin met je gratis proefperiode

Tips voor een veilig wachtwoord:

  • gebruik minimaal 6 tekens
  • gebruik letters en cijfers
  • gebruik hoofdletters en kleine letters
  • gebruik speciale tekens (zoals @)
GetResponse Sp. z o.o. heeft je e-mailadres nodig om de dienst te activeren. Meer informatie vind je in het privacybeleid.

Verlaten winkelwagentje

WIN KLANTEN MET VERLATEN WINKELWAGENTJES TERUG VOOR MEER OMZET.

WIST JE DAT?

Iedere dag haken twee op de drie online shoppers tijdens een aankoop af.

Dat zijn veel misgelopen klanten met nog veel meer misgelopen inkomsten.

Met e-mailcampagnes die specifiek zijn gericht op verlaten winkelwagentjes krijg je misgelopen klanten alsnog te pakken.

Converteer klanten met verlaten winkelwagentjes

Met automatische marketing van GetResponse houd je gemakkelijk de klanten bij die een online aankoop hebben afgebroken. Richt je pijlen op klanten die een aankoop hebben afgebroken.

Stel zelf een tijdskader in waarmee je bepaalt of een winkelwagentje is verlaten.

Stel workflows voor automatische marketing in waarmee je afhakende klanten meteen een opvolgbericht stuurt.

Trek scorepunten af van klanten
die lange tijd niets kopen.

Wijs tags toe aan inactieve klanten of
verplaats ze naar een andere retentiecampagne.

Kies uit een breed scala aan voorwaarden, acties en filters waarmee je je retentiecampagnes extra effectief maakt.

Hoe werkt het?

Een bestelling wordt gevolgd vanaf het moment dat het eerste product in het online winkelwagentje wordt geplaatst.
Ligt het product na een vooraf ingestelde tijd nog steeds in het winkelwagentje, dan wordt ervan uitgegaan dat het winkelwagentje is verlaten.

Met onze handige e-commerce-integraties koppel je je winkel aan GetResponse en haal je misgelopen inkomsten alsnog binnen.

Overtuig klanten om terug te komen en hun aankoop alsnog af te ronden met behulp van volledig aanpasbare herinneringen en automatiseringssjablonen waarmee je tijd bespaart. Maak het geheel nóg effectiever met aanbevolen producten die je klanten bij het afrekenen aan hun winkelwagentje kunnen toevoegen.

Bij webwinkelklanten die meerdere keren per e-mail over hun verlaten winkelwagentje worden bericht, is de kans 2,4 keer zo groot dat ze de aankoop voltooien ten opzichte van klanten die daarover slechts één e-mail ontvangen. (Bron: Experian, 2016)

Meer hulpmiddelen nodig om je bedrijf te laten groeien?
Door alle functies bladeren