Begin met je gratis proefperiode

Tips voor een veilig wachtwoord:

  • gebruik minimaal 6 tekens
  • gebruik letters en cijfers
  • gebruik hoofdletters en kleine letters
  • gebruik speciale tekens (zoals @)

GetResponse voor financiële dienstverleners

GetResponse biedt innovatieve tools waarmee financiële dienstverleners hun verkoopcyclus in zijn geheel kunnen verbeteren. Of je nu een onafhankelijke ondernemer bent met een steeds groter klantenbestand of juist een verzekeringsadviseur, broker of bankier, wij hebben alles in huis wat je nodig hebt om je marketing naar een hoger niveau te tillen.

Geef de juiste informatie precies op het juiste moment.

Tijd is geld. Jouw bericht moet als eerste bij de ontvanger aankomen.

  • Maak intuïtieve automatische workflows en verstuur elke dag per e‑mail updates over de ontwikkelingen op de beurs en de wisselkoers.
  • Verstuur herinneringen over aflossingen, creditcardschulden en verloopdata van verzekeringen naarmate de uiterste termijn dichterbij komt.
  • Maak met behulp van doelgerichte segmenten haarscherp afgestemde e-mails zodat je je klanten alleen de relevantste informatie stuurt.
  • Maak automatische meldingen met nieuws uit de branche en informatie over de prestaties van indexen.
  • Houd het gedrag van je websitebezoekers bij zodat je kunt zien welke delen van je website het beste de aandacht vasthouden.
  • Stuur korte berichten naar klanten over de hele wereld in de financiële sector – precies op het moment dat jij het wilt.
  • Stuur met behulp van e-commerce-integraties berichten naar klanten die net een aankoop hebben gedaan en houd hun koopgedrag bij.

Straal transparantie en betrouwbaarheid uit.

Laat ieder aanbod er onweerstaanbaar goed uitzien.

  • Verstuur met onze e-mailsjablonen voor financiële dienstverleners video's met input van je eigen deskundigen, zodat je communicatie menselijker en persoonlijker overkomt.
  • Maak landingspagina's waarop je potentiële klanten kennismaken met je financiële diensten, verzekeringsproducten en investeringsfondsen.
  • Deel met behulp van druppelcampagnes specialistische informatie over financiële markten, investeringsbanken en verhandelde instrumenten.
  • Geef potentiële klanten met behulp van webformulieren toegang tot informatie over tarieven, commissie en algemene voorwaarden.
  • Je klanten hebben bijzonder weinig tijd, die je al helemaal niet wilt verspillen met informatie die voor hun niet interessant is. Met behulp van superprecieze segmenten kun je je contactpersonen eenvoudig filteren en vervolgens aan specifieke communicatieworkflows toewijzen.

Verhoog de klantentrouw.

Potentiële klanten worden investeerders. Investeerders worden trouwe klanten.

  • Wijs scores toe aan iedere handeling met betrekking tot jouw financiële nieuwsberichten (of trek juist punten af) en beloon de actiefste gebruikers met exclusieve informatie over de markt.
  • Maak landingspagina's met praktijkvoorbeelden waarmee je laat zien dat jij de markt als je broekzak kent.
  • Voeg deelknoppen toe voor meer mond-tot-mondreclame voor je analyses en prognoses.
  • Volg het verkeer op je website zodat je precies weet wat je bezoekers bezighoudt. Stuur ze vervolgens relevante berichten waar ze echt iets aan hebben.
  • Houd de aandacht van je klanten vast met gepersonaliseerde berichten, nieuws uit de regio en verzekeringen die precies op hun situatie aansluiten.
  • Bouw een persoonlijke band met je klanten op door ze in contact te laten komen met je financieel deskundigen, verzekeringsspecialisten, brokers en belastingadviseurs.
  • Met onze tools voor verlaten winkelwagentjes weet je zeker dat je niet nodeloos omzet misloopt.

Deel je kennis.

Geef je klanten de middelen in handen waarmee ze zelf leren kiezen.

  • Laat je klanten zich met behulp van onze webformulieren aanmelden voor online cursussen over bankieren, belastingwebinars en interviews met branchedeskundigen.
  • Maak informatieve video's waarin je de diepste uithoeken van financiële markten verkent.
  • Stuur tips over geld besparen, de juiste investeringsfondsen en toekomstbestendig investeren.
  • Maak automatische marketingworkflows met hoofdzakelijk een informatieve functie, zodat de deelnemers je informatiemateriaal niet willen missen.
  • Stimuleer actieve deelname door scores toe te wijzen voor betrokken gedrag. De abonnees met de meeste punten ontvangen een exclusieve korting of aanbieding.

Beheer de gegevens van je klanten.

Jij kent je klanten vanaf nu beter dan dat zij zichzelf kennen.

  • Bundel al je marketinglijsten uit CRM-databases, spreadsheets van je cliënten en sociale media en beheer het geheel vanuit één platform.
  • Wijs tags toe en deel je klanten in segmenten in op basis van hun locatie, interesses en de financiële diensten die ze hebben gebruiken.
  • Maak segmenten voor je belangrijkste, zakelijke en potentiële klanten. Stuur ze vervolgens supergepersonaliseerde aanbiedingen waarmee je hun interesse wekt.
  • Definieer de vereisten en maak eindeloos veel gegevensrapporten met grafieken en statistieken waarmee je je prestaties meet en doelen behaalt.
  • Volg het online gedrag van je klanten zodat je de sterke en zwakke punten van je website perfect in kaart brengt.
  • Met e-commerce-integraties volg je het koopgedrag en optimaliseer je toekomstige campagnes.

Investeer in beveiliging en compliance.

Zet je gegevens digitaal achter slot en grendel en bescherm je reputatie door spamklachten te voorkomen.

  • Toon juridische disclaimers, informatie over je privacybeleid en verwijzingen naar je algemene voorwaarden zodat je zeker weet dat je aan alle wettelijke vereisten en internationale wetgeving voldoet.
  • Verwerk afmeldingen automatisch zodat je niet per ongeluk ongewilde communicatie verspreidt en boetes vermijdt.
  • Zorg ervoor dat je op lijsten met toegestane afzenders van grote e-mailproviders komt te staan, zodat je zeker weet dat je berichten niet in hun filters blijven steken.
  • Met onze deliverability van 99,5% en onze waterdichte beveiliging weet je zeker dat al je informatie bij GetResponse in goede handen is.

Benader je klanten ook als ze onderweg zijn.

De maatschappij wordt steeds 'mobieler'. Kun jij inspelen op die ontwikkeling?

  • Zorg ervoor dat klanten met een overvolle agenda alsnog de tijd nemen om je berichten op hun mobiele apparaten te lezen.
  • Plaats QR-codes op je brochures zodat je potentiële klanten meteen kunt informeren over baanbrekende ontwikkelingen.
  • Laat je lezers zich met een druk op de knop abonneren op dagelijkse informatie over branche-indicatoren.
  • Verstuur updates over mobiele applicaties en online transacties.

Maak je financiële dienstverlening
nog effectiever met de kracht van GetResponse.

De overtuigende campagnes die je met GetResponse maakt, vallen bij je klanten sowieso in de smaak.
Ontdek wat GetResponse voor je financiële dienstverlening kan betekenen.