Bespaar 2999 €* met ons Soepele overstap-aanbod.

MEER INFORMATIE
GetResponse is a leader in Enterprise Marketing Automation on G2 GetResponse is a leader in Enterprise Marketing Automation on G2

Webactiviteiten
bijhouden

Krijg inzicht in veel meer dan alleen paginaweergaven, zodat je je marketing aanzienlijk kunt verbeteren

Profiteer van nuttige inzichten

Je kunt heel gepersonaliseerde, automatische antwoorden opstellen door informatie te verzamelen over het gedrag van gebruikers op je website of in een app.

Dankzij deze functie kun je de activiteiten en het gedrag van gebruikers nauwkeuriger bijhouden en in kaart brengen doordat er van alles wordt bijgehouden: wat, wanneer en hoe vaak.

Aan de hand van de inzichten die dit oplevert, kun je met de functie voor automatische marketing van GetResponse specifieke berichten opstellen die na een bepaalde handeling worden verstuurd en relevante, tijdgebonden communicatie sturen.

Gebruik de functie voor het bijhouden van webactiviteiten in je automatische marketingworkflows

  • Stuur e-mails op basis van gedrag van gebruikers
  • Verzamel gegevens over het gedrag van gebruikers en richt toekomstige marketingcampagnes aan de hand daarvan in
  • Krijg meer inzicht in je klanten en het klanttraject
  • Volg en reageer op specifieke handelingen, bijvoorbeeld wanneer iemand een video maar deels bekijkt (25% bekeken, 75% bekeken) om verschillende automatische marketingworkflows in werking te stellen
  • Voer A/B-tests uit met webactiviteiten, breng de voorkeuren van je doelpubliek in kaart en neem weloverwogen beslissingen
  • Segmenteer je doelpubliek op basis van hun activiteiten en hoe vaak ze die uitvoeren
  • Maak je marketinginspanningen nog effectiever en breng specifieke producten of aanbevelingen nogmaals onder de aandacht bij een gebruiker
  • Bied kortingscodes aan in webwinkels op basis van de interesses van gebruikers

Welke activiteiten kun je bijhouden?

Als je JavaScript op je webpagina’s installeert, kun je diepgravende informatie verzamelen over allerlei webactiviteiten die plaatsvinden tijdens het bezoek van een gebruiker. Je kunt de volgende webactiviteiten bijhouden:

  • Gebruiker laadt of sluit een pagina
  • Gebruiker klikt op een onderdeel van de webpagina
  • Gebruiker gaat met de muis op een onderdeel staan
  • Gebruiker drukt op een toets
  • Een extern script wordt geladen
  • Waarde van het formulierveld
  • Gebruiker verstuurt een formulier
  • De status van een onderdeel op de pagina wordt gewijzigd
  • Gebruiker selecteert een specifiek formulierveld (klikt op een optie, selectievakje, keuzerondje, etc.)
  • En nog veel meer

Hulp bij de eerste stappen

Dankzij ons speciale ondersteuningsteam heb je een deskundige partner die ervoor zorgt dat het hele proces voor je werkt. We helpen je op weg en ondersteunen je bij het bepalen welke activiteiten je met het oog op je bedrijf en unieke doelpubliek het beste kunt bijhouden.

Klaar om aan
de slag te gaan?

Bel ons: +1 888-295-2553

Plan een demo van
5 minuten in

Plan een demo van
5 minuten in

Vul het onderstaande formulier in om een kort overzicht te bekijken van onze marketingoplossingen en om een uitgebreide productdemo aan te vragen.

GetResponse Sp. z o.o. heeft je gegevens nodig om contact met je op te nemen en je vraag in behandeling te nemen. Meer informatie vind je in het privacybeleid.