GetResponse MAX biedt je een betrouwbare dienst voor online marketing, met geavanceerde tools voor complexe taken en persoonlijke ondersteuning van mensen die zich inzetten voor jouw succes.
Stap 1 van 2
AL MEER DAN 20 JAAR VERTROUWD DOOR MERKEN OVER DE HELE WERELD
Geef de resultaten en geloofwaardigheid van je bedrijf een impuls
Met GetResponse MAX kun je op je eigen manier groeien, met diensten en functies die op jouw bedrijf zijn afgestemd.
PERSOONLIJKE ONDERSTEUNINGCustomer Experience Managers die zich inzetten voor jouw succes
Neem rechtstreeks contact op met je Customer Experience Manager – telefonisch of per e-mail, livechat of Slack, dag en nacht, overal ter wereld.
E-MAILDELIVERABILITYBereik elke inbox precies op het juiste moment en bescherm je reputatie als afzender
De deliverability van GetResponse bedraagt al meer dan 20 jaar 99%. Vertrouw je e-mailmarketingcampagnes en -strategie toe aan een betrouwbare partner.
ONDERSTEUNDE OPWARMING VAN IP-ADRESSENStuur vanaf dag 1 miljoenen e-mails, zonder vertragingen
Zet een tandje bij met een nieuw platform met je eigen IP-adres en zet al je contactpersonen en lijsten over, zodat je in contact blijft met je trouwe klanten.
Je GetResponse MAX-account omvat veel meer dan alleen uitstekende functies en diensten.
PERSOONLIJKE INTRODUCTIEGa voor maximaal rendement met gedreven deskundigen die je bijstaan
Onze interne deskundigen zorgen ervoor dat je met ons platform uit de voeten kunt en laten je zien hoe je met behulp van de beschikbare tools je doelen behaalt en de volgende stap met je bedrijf zet.
FLEXIBELE VOORWAARDEN EN BETALINGENRicht GetResponse MAX in op basis van wat je bedrijf nodig heeft
One size fits all? Dan kan beter! Wij begrijpen de behoeften van grote bedrijven en passen onze processen graag aan die van jou aan. Daarnaast zorgen we ervoor dat je over alle gegevens en documenten komt te beschikken die je maar nodig hebt om te beginnen.
Sluit je aan bij de ruim 100,000 bedrijven en brancheleiders die al met GetResponse werken
Zo’n 10% van de verkoop is afkomstig uit e-mailmarketing. We zien bovendien nog steeds groeimogelijkheden met deze vorm van marketing. Gebruikers die hun bestelling hebben afgebroken, ontvangen de reeks e-mails over verlaten winkelwagentjes.
We hadden maar twee weken voor de implementatie. Maar in die korte tijd wist Przemek, onze introductiemanager bij GetResponse MAX, alles op de rails te zetten.
Doordat we onze contactpersonenlijst kunnen segmenteren en regelmatig A/B-tests uitvoeren, kunnen we erachter komen wat aanslaat bij specifieke groepen contactpersonen. We verzamelen en analyseren gegevens en nemen op basis van wat daar uitkomt besluiten.
Abonnees van Selsey hoeven alleen maar een product aan hun winkelwagentje toe te voegen. Met behulp van automatische berichten herinneren we ze er vervolgens aan de aankoop af te ronden.