AL MEER DAN 20 JAAR VERTROUWD DOOR MERKEN OVER DE HELE WERELD
Al je gegevens worden veilig opgeslagen
Wij nemen gegevensbescherming serieus. Dat hebben we altijd al gedaan en dat blijven we altijd doen. Daarom beveiligen we je gegevens en die van je klanten op meerdere manieren.
Gegevensbescherming blijft topprioriteit
We bewaren je gegevens op verschillende servers en schijven tegelijkertijd, zodat systeemuitval kan worden opgevangen. Van alle gegevens wordt dagelijks een back-up gemaakt en de gegevens worden opgeslagen in onze datacentra op verschillende locaties over de hele wereld, waar veiligheid vooropstaat.
Ons speciale netwerk is permanent afgeschermd met firewalls. We houden continu een oogje in het zeil. Daarnaast houden we onze beveiligingssoftware altijd volledig up-to-date.
Optimale beveiliging van creditcard- en factureringsgegevens
We beschermen alle creditcardgegevens met hypermoderne versleuteling – hetzelfde versleutelingsniveau dat door vooraanstaande banken wordt gebruikt. Alle gevoelige gegevens worden verwerkt, verstuurd en bewaard via een netwerk dat aan de PCI-vereisten voldoet. De beveiliging van dit netwerk wordt regelmatig nagelopen door deskundigen die vooroplopen in de branche.
Compliance is onze prioriteit
We voldoen aan alle internationale wetten en regelgeving, waaronder de AVG en de CAN-SPAM-wet. We verwerken afmeldingen altijd meteen in onze database.
Daarnaast worden alle gegevens op de lokale server van de klant opgeslagen. Zo voldoen we aan de lokale beschermingswetgeving.
Sluit je aan bij de ruim 100,000 bedrijven en brancheleiders die al met GetResponse werken
Zo’n 10% van de verkoop is afkomstig uit e-mailmarketing. We zien bovendien nog steeds groeimogelijkheden met deze vorm van marketing. Gebruikers die hun bestelling hebben afgebroken, ontvangen de reeks e-mails over verlaten winkelwagentjes.
We hadden maar twee weken voor de implementatie. Maar in die korte tijd wist Przemek, onze introductiemanager bij GetResponse MAX, alles op de rails te zetten.
Doordat we onze contactpersonenlijst kunnen segmenteren en regelmatig A/B-tests uitvoeren, kunnen we erachter komen wat aanslaat bij specifieke groepen contactpersonen. We verzamelen en analyseren gegevens en nemen op basis van wat daar uitkomt besluiten.
Abonnees van Selsey hoeven alleen maar een product aan hun winkelwagentje toe te voegen. Met behulp van automatische berichten herinneren we ze er vervolgens aan de aankoop af te ronden.