Met het introductieprogramma haal je het maximale uit je abonnement
Ga voor maximaal rendement met gedreven deskundigen die je bijstaan
Stap 1 van 2
AL MEER DAN 20 JAAR VERTROUWD DOOR MERKEN OVER DE HELE WERELD
Vanaf dag 1 ben je in goede handen
Je kunt vertrouwen op een team van deskundigen die altijd voor je klaarstaan en zich inzetten voor jouw succes. We willen je optimale ondersteuning bieden en ervoor zorgen dat je reis met GetResponse MAX soepel en efficiënt verloopt.
Customer Experience Manager
Laat je kennismaken met alle functies en mogelijkheden van je account.
Onboarding Specialist
Beheert de implementatieprocedure voor je vanaf dag 1, inclusief trainingssessies en tussentijdse besprekingen.
Key Account Manager
Biedt functieoverstijgende sturing op het gebied van zowel accountuitbreiding als contractuele zaken.
Product Support Expert
Configureert en onderhoudt je account en lost eventuele technische en algemene problemen op.
De eerste stap naar succes: een soepele en uitgebreide introductie
Als we elkaar wat beter leren kennen, kunnen we de beste oplossingen voor je bedrijf samenstellen.
Ons introductieprogramma op maat is bedoeld om je bedrijf met ons platform te laten groeien. De Onboarding Specialist vormt een aanvulling op je team en biedt je de hulp en inspiratie die je nodig hebt om succes te boeken.
Aangepaste trainingssessies waarin we specifiek ingaan op wat jij nodig hebt.
Waarom?
Onder begeleiding van deskundigen maak je een mooi begin met wat voor jouw bedrijf het belangrijkst is. We nemen je marketingdoelen onder de loep zodat je campagnes effectief blijven.
Hoe?
Met GetResponse MAX krijg je een-op-een georganiseerde trainingssessies waarin je leert hoe je het maximale uit je nieuwe account haalt. Je vragen worden meteen beantwoord, met echte voorbeelden en stappenplannen.
We hebben contact over de implementatieprocedure en bieden je verdere suggesties.
Waarom?
We willen ervoor zorgen dat je het GetResponse MAX-platform door en door kent en er goed mee uit de voeten kunt.
Hoe?
Je Onboarding Manager neemt contact met je op om je voortgang te bespreken, eventuele vragen meteen te beantwoorden en ideeën aan te dragen waarmee je het maximale uit je GetResponse-account haalt.
Samen met je Onboarding Manager stel je doelen en stel je vast wat je moet doen om die doelen te halen. Je bepaalt zelf op welke delen van het platform je je wilt richten.
Waarom?
Het mooiste van het introductieprogramma? Nadat je het volledig hebt doorlopen, ben je er helemaal klaar voor om effectieve marketingcampagnes te organiseren vanuit je GetResponse MAX-account.
Hoe?
Samen met je Onboarding Manager stel je een uitvoerig actieplan op waarin alles aan bod komt wat je nodig hebt om succes te boeken.
Bekijk de meerwaarde van ons introductieprogramma
Voor meer informatie en antwoord op je vragen kun je terecht bij je Customer Experience Manager. Die heeft meestal een beter beeld van de situatie, staat in contact met het deliverabilityteam en kan helpen met verdere ideeën.
We hadden maar twee weken voor de implementatie. Maar in die korte tijd wist Przemek, onze introductiemanager bij GetResponse MAX, alles op de rails te zetten.
We ondersteuning van Przemek was cruciaal tijdens de introductieperiode. We hadden contact met een echt mens van vlees en bloed die ons bijstond wanneer dat nodig was.