GetResponse is a leader in Enterprise Marketing Automation on G2 GetResponse is a leader in Enterprise Marketing Automation on G2

Persoonlijke ondersteuning,
precies wanneer jij dat wilt.

Oplossingen die meteen werken.

Naadloze accountmigratie

Wij zorgen ervoor dat je overstap op GetResponse MAX soepel verloopt. Je eigen introductiemanager neemt het proces met je door en legt uit hoe je workflows voor automatische marketing ontwerpt, op wat voor manieren je gegevens kunt synchroniseren en hoe je je account kunt inrichten.

Samen met je introductiemanager en je accountmanager analyseer je je huidige e-mailmarketingprogramma om verbeterpunten in kaart te brengen. Bovendien ontwikkel je praktische oplossingen om meer klanten aan te trekken en te behouden. En dan is er nog ondersteuning bij heel technische vereisten: samen met het team ontwikkelt onze technische accountmanager geavanceerde en alternatieve oplossingen.

Naadloze accountmigratie
Wereldwijde ondersteuning

Wereldwijde ondersteuning

Waar en wanneer dan ook. Waar jij en je klanten ook zijn, wij zorgen ervoor dat je met ze in contact komt en blijft.

We bieden dag en nacht ondersteuning in verschillende wereldtalen: Engels, Pools, Russisch, Spaans, Duits, Frans, Italiaans en Braziliaans-Portugees.

De medewerkers van onze klantenservice zijn over de hele wereld verspreid, zodat je kunt rekenen op ondersteuning tijdens jouw werktijd.

Wat onze klanten over ons zeggen

BV
Bianca V
Middelgroot
(51–200 werknemers)
Prima oplossing voor e-mailmarketing! Uitstekende klantenservice!
30-04-2020
“Ik ben tot nu toe erg tevreden over zowel de e-mailmarketingtool zelf als de klantenservice. Onze accountmanager is heel professioneel! We hebben nog geen problemen gehad die niet konden worden opgelost. Elk contactmoment is nuttig en productief. We hebben een eigen accountmanager toegewezen gekregen – en ze is echt super. Heel fijn dat ze meteen reageert op mijn e-mails en verzoeken.

Onlangs is er een chat- en ondersteuningsoptie toegevoegd die dag en nacht beschikbaar is, waardoor de klantenservice nog beter is geworden.”
Lees volledige beoordeling
Dragos O
Middelgroot
(51–200 werknemers)
E-mailmarketing en affiliatemarketing met GetResponse
06-05-2020
“Ten eerste ben ik erg te spreken over de professionaliteit van het GetResponse-team. Ze leveren topwerk, reageren snel en geven zinvolle antwoorden. En als ze het dan een keer zelf niet weten, zoeken ze het voor je uit door het bijvoorbeeld bij de ICT-afdeling na te vragen, waardoor je alsnog snel antwoord krijgt.”
Lees volledige beoordeling
AS
Amy S
Middelgroot
(51–200 werknemers)
Fantastische klantenservice en automatiseringsmogelijkheden
05-05-2020
“We werken nu al een tijd met GetResponse. Wat opvalt, is de klantenservice … Die is altijd goed. Onze accountmanager, Jowita, staat altijd voor ons klaar als we vragen hebben en geeft altijd uitgebreid antwoord.”
Lees volledige beoordeling
Neil T
Middelgroot
(51–200 werknemers)
Een uitstekend product dat steeds beter wordt
29-04-2020
“Het hele platform is hartstikke intuïtief en gebruiksvriendelijk. Online valt er van alles te vinden aan oplossingen, en bij het MAX-abonnement zit een bijzonder nuttige chatondersteuning inbegrepen die 24/7 beschikbaar is.”
Lees volledige beoordeling

*Ondersteuning via Slack is momenteel enkel voor bepaalde accounts beschikbaar

Klaar om aan
de slag te gaan?

Bel ons: +1 888-295-2553

Plan een demo van
5 minuten in

Plan een demo van
5 minuten in

Vul het onderstaande formulier in om een kort overzicht te bekijken van onze marketingoplossingen en om een uitgebreide productdemo aan te vragen.

GetResponse Sp. z o.o. heeft je gegevens nodig om contact met je op te nemen en je vraag in behandeling te nemen. Meer informatie vind je in het privacybeleid.