Persoonlijke ondersteuning,
precies wanneer jij dat wilt.
Oplossingen die meteen werken.
Je accountmanager staat klaar om samen met jou je onlinemarketingcampagnes zo in te richten dat ze optimaal presteren. Hij of zij vormt een vast contactpunt voor je, is volledig op de hoogte van jouw bedrijf, uitdagingen en doelen en beschikt over alle kennis en tools die je nodig hebt om je campagnes te laten slagen. Onze gedreven accountmanagers doen er alles aan om je problemen op te lossen – het liefst proactief.
Je kunt op vrijwel iedere denkbare manier, waar en wanneer dan ook, contact opnemen met onze klantenservice: telefonisch, per e-mail, via de chat en via Slack, 7 dagen per week, 24 uur per dag.
Wij zorgen ervoor dat je overstap op GetResponse MAX soepel verloopt. Je eigen introductiemanager neemt het proces met je door en legt uit hoe je workflows voor automatische marketing ontwerpt, op wat voor manieren je gegevens kunt synchroniseren en hoe je je account kunt inrichten.
Samen met je introductiemanager en je accountmanager analyseer je je huidige e-mailmarketingprogramma om verbeterpunten in kaart te brengen. Bovendien ontwikkel je praktische oplossingen om meer klanten aan te trekken en te behouden. En dan is er nog ondersteuning bij heel technische vereisten: samen met het team ontwikkelt onze technische accountmanager geavanceerde en alternatieve oplossingen.
Waar en wanneer dan ook. Waar jij en je klanten ook zijn, wij zorgen ervoor dat je met ze in contact komt en blijft.
We bieden dag en nacht ondersteuning in verschillende wereldtalen: Engels, Pools, Russisch, Spaans, Duits, Frans, Italiaans en Braziliaans-Portugees.
De medewerkers van onze klantenservice zijn over de hele wereld verspreid, zodat je kunt rekenen op ondersteuning tijdens jouw werktijd.
*Ondersteuning via Slack is momenteel enkel voor bepaalde accounts beschikbaar
Bel ons: +1 888-295-2553