Automatische
klanttrajecten

Begeleid je klanten van aanmelding tot aankoop

Breng het volledige klanttraject in kaart

Als je een kaart van het klanttraject maakt, leid je je leads op de juiste manier door je verkooptrechter. Richt het hele klanttraject in met behulp van eenvoudige en effectieve automatische marketingworkflows met voorwaarden, acties en filters.

Volg het klantgedrag bij verschillende scenario’s en bekijk een actueel overzicht van de behoeften van de klanten in iedere fase van het traject.

Bovenkant van je trechter:
trek een doelgroep aan

Met tools voor leadgeneratie, zoals webformulieren, webinars en landingspagina’s, heb je effectieve middelen in handen om een brede doelgroep aan te trekken en nieuwe klanten naar je pijplijn te leiden.

Midden van de trechter:
verbeter de band met de klant

Het is belangrijk dat je het achterliggende idee van je product uitlegt en de voordelen duidelijk maakt aan je doelgroep. Je kunt gegevens verzamelen en je nieuwe kennis gebruiken om je toekomstige communicatie te personaliseren. Zo krijgen je potentiële klanten alle informatie die ze maar nodig hebben om de beste aankoopbeslissing te nemen.

De onderkant van je trechter:
aansturen op aankopen

Als je op je website de betrokkenheid en het gedrag van gebruikers volgt, weet je precies wanneer je het beste op conversie kunt aansturen en je leads in tevreden klanten omtovert.

Bekijk en beheer het hele verkoopproces met behulp van onze aangepaste CRM-pijplijnen. Daarmee houd je vanuit één plek alle leads en hun gedrag bij, waardoor je meer deals sluit.

Automatiseer je verkooptrechter

Met automatische marketingworkflows zie je precies wat voor communicatiepatronen er tussen jou en je contactpersonen bestaan. En nog mooier: ze worden automatisch ingeschakeld zodra er aan een bepaalde voorwaarde is voldaan. Jij hoeft dus zelf helemaal niets te doen.

Met workflows verzamel je tijdens verschillende contactmomenten waardevolle klantgegevens. Vervolgens zet je die informatie strategisch in om relevante boodschappen op te stellen.

Volg en analyseer het gedrag van gebruikers en stel regels in waarmee je rechtstreeks op een aankoop aanstuurt. Daarnaast kun je de gemakkelijkste manier om een nieuwsgierige lead om te toveren tot een trouwe klant gemakkelijk testen en optimaliseren.

Twee-onder-een-kap met marketing en sales

Met automatische marketingworkflows krijg je meer inzicht in je doelgroep. Zo kun je de gehele klantervaring in kaart brengen, je KPI’s vaststellen en verschillende strategieën testen waarmee je een stap dichter bij je doel komt.

Klaar om aan
de slag te gaan?

Bel ons: +1 888-295-2553

Plan een demo van
5 minuten in

Plan een demo van
5 minuten in

Vul het onderstaande formulier in om een kort overzicht te bekijken van onze marketingoplossingen en om een uitgebreide productdemo aan te vragen.

GetResponse Sp. z o.o. heeft je gegevens nodig om contact met je op te nemen en je vraag in behandeling te nemen. Meer informatie vind je in het privacybeleid.