Flexibel gegevensbeheer

Smeed een hechtere band met je klant

Krijg meer inzicht in je doelgroep en verstuur betere content

Als je het gedrag van je doelgroep nauwgezet volgt, kom je er meer over te weten. Dat betekent ook dat de kans dan extra groot is dat je op het juiste moment de juiste berichten via de juiste kanalen stuurt – en zo meer leads converteert.

Met aangepaste filters kun je je contactpersonen segmenteren en ieder segment vervolgens doelgerichte campagnes versturen. Je kunt op basis van variabelen als hun identiteit, locatie en gedrag enkele of meerdere voorwaarden instellen. Segmenten worden automatisch bijgewerkt, zodat je altijd weet op wie je je pijlen moet richten – en vooral ook op wie niet.

Je krijgt in wezen het ideale perspectief op je doelgroep. Daarnaast kun je ook gemakkelijk inactieve of juist je trouwste klanten vinden. Ten slotte kun je hun profielen bekijken, rapporten aanmaken en op grote schaal gegevens beheren.

Automatiseer de verkooptrechter zodat je je pijlen op de meest veelbelovende leads kunt richten

Ontdek welke leads de meeste potentie hebben. Wijs scores en tags toe zodra er een gewenste actie plaatsvindt.

Maak robuuste automatische marketingworkflows die naadloos aansluiten op iedere fase van het klanttraject. Je hoeft alleen maar een bepaald aantal voorwaarden in te stellen om contactpersonen naar meerdere workflows en lijsten te verplaatsen. Zo krijg je grip op de volledige klantervaring en kun je de boodschappen die je stuurt personaliseren.

Wil jij ook een brug slaan tussen je salesmensen en marketeers? Dan moet je op zoek gaan naar MQL’s (Marketing Qualified Leads), SQL’s (Sales Qualified Leads) en SAL’s (Sales Accepted Leads).

Houd de lijst op orde voor optimale deliverability

Inactieve, verkeerd gespelde of verlaten e-mailadressen kunnen je reputatie als afzender schaden, wat uiteindelijk weer zijn weerslag heeft op je campagnes. Maar jij wilt je natuurlijk op de belangrijke zaken richten. Daarom automatiseren we al je abonnees, bounces, klachten en afmeldingen.

Daarnaast profiteer je van betere deliverability en een goede reputatie als afzender – niet alleen bij je doelgroep, maar ook bij alle grote e-mailproviders. En met de bevestigde opt-in stel je een veilige lijst op waarmee je meer voor elkaar krijgt. Je berichten komen namelijk alleen terecht bij mensen die ze willen ontvangen. Het resultaat? Meer openacties, conversie en omzet. Daarnaast beschik je over juridisch bewijs dat je contactpersonen inderdaad correspondentie van je willen ontvangen.

Onze experts optimaliseren graag je campagne zodat die beter converteert. Ze controleren je domeininstellingen, werken aan je reputatie als afzender en maken op basis van je campagnes deliverabilityrapporten aan.

Houd je gegevens actueel vanuitéén dashboard

Je kunt het platform voor CRM, CMS of e-commerce heel eenvoudig aan GetResponse koppelen. Zo profiteer je altijd van actuele klantgegevens.

En je kunt je account heel soepel integreren met meerdere websites, platforms en invoegtoepassingen. Met onze open API krijg je zicht op contactpersonenlijsten, maak je statistiekenrapporten aan en beheer je complete marketingcampagnes. Zeg maar vaarwel tegen die overdaad aan dashboards!

Moet je chocola zien te maken van enorme datasets met duizenden velden? Met ftp krijg je dat voor elkaar. Je kunt lijsten importeren, bijwerken of vervangen met bijgewerkte versies van je bestanden. Heb je liever dat de API alles vanzelf regelt? Dat is geen enkel probleem!

Klaar om aan
de slag te gaan?

Bel ons: +1 888-295-2553

Plan een demo van
5 minuten in

Plan een demo van
5 minuten in

Vul het onderstaande formulier in om een kort overzicht te bekijken van onze marketingoplossingen en om een uitgebreide productdemo aan te vragen.

GetResponse Sp. z o.o. heeft je gegevens nodig om contact met je op te nemen en je vraag in behandeling te nemen. Meer informatie vind je in het privacybeleid.